Globalna produkcja koncernu w kalendarzowym roku 2006 to 1 313 076 pojazdów – 96,4 procenta wielkości z roku 2005. Produkcja krajowa to 758,478 pojazdów (14,1 procenta wzrostu). Jest to efektem wprowadzenia na rynki zagraniczne nowego Outlandera, bardzo dobrych wyników sprzedaży Lancera na rynku rosyjskim oraz stale rosnącej sprzedaży modelu „i” (minicar) na rynku japońskim.

Krajowa sprzedaż w ubiegłym roku kalendarzowym osiągnęła 263 490 pojazdów – o 7,9 procenta więcej niż w roku 2005. O pięcprocent w ujęciu rocznym, do 78 752, spadł wolumen sprzedaży zarejestrowanych pojazdów. Do 184 738 wzrosła natomiast sprzedaż aut typu minicar – to o 14,5 procenta więcej niż w roku 2005. Samochody osobowe znalazły 190 074 nabywców (116,4 proc. wielkości sprzed roku), a samochody dostawcze 73 416 nabywców, co oznacza 9,2 procentowy spadek. O polprocenta -do pozuomu 4,8 proc. poprawił się udział MMC w rynku motoryzacyjnym.

Zagraniczna produkcja koncernu spadła w omawianym okresie do 554 598 pojazdów (spadek o 20,5 proc.). 18,4 procentowy wzrost produkcji odnotowano w europejskich fabrykach koncernu, które opuściło łącznie 82 544 pojazdy. Przesądził o tym znakomicie sprzedający się model Colt CZC w wersji cabrio. O 5,6 proc. wzrosła także produkcja koncernu w Ameryce Północnej, gdzie tamtejsze fabryki Mitsubishi opuściło 92 689 samochodów. Produkcja azjatycka spadła natomiast do wielkości 339 685 pojazdów – o 31,2 procenta mniej niż w analogicznym okresie sprzed roku. Główną tego przyczyną jest, wspomniana już, zła sytuacja gospodarcza takich krajów jak Indonezja, Malezja i Tajwan.

15,2 procentowy wzrost w ujęciu rocznym (406 238 samochodów) odnotowano w zakresie eksportu, To już czwarty z rzędu rok wzrostu począwszy od roku kalendarzowego 2002. Eksport do Europy wzrósł do 136 660 pojazdów (13,2 proc. wzrostu), co jest następstwem wprowadzenia do sprzedaży nowych modeli Pajero i Outlander i wciąż rosnącej sprzedaży w Rosji i na Ukrainie.

Do 47 130 pojazdów wzrósł eksport MMC do Ameryki Północnej (109,7 procenta wielkości sprzed roku). Sprzedaż koncernu w USA, Kanadzie i Meksyku wciąż rośnie. Na rynki azjatyckie wyeksportowano łącznie 31 512 samochodów, co oznacza spadek do poziomu 88 procenta wielkości sprzed roku).