Oferta nawiązuje do faktu, że Mitsubishi Motors jest jedyną marką, która ma na swym koncie dwanaście zwycięstw w najtrudniejszym terenowym rajdzie świata – legendarnym Dakarze.

Korzystając z tej imponującej kolekcji zwycięskich tytułów, Mitsubishi postanowiło stworzyć charakterystyczne szaty graficzne, upodobniające 3 auta z napędem na 4 koła spod znaku Trzech Diamentów – Pajero, Outlander i L200 – do pojazdów, które uczestniczą w tym pustynnym maratonie.

Projekt jest odpowiedzią na duże zainteresowanie, z jakim spotkały się pierwsze próbne egzemplarze takich aut.Już od dziś „dakarowa” oferta jest dostępna w sieci autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors na terenie naszego kraju.

Charakterystyczne „dakarowe” naklejki można zamówić do wszystkich wersji Mitsubishi Pajero, Outlandera i L200 Double Cab w autoryzowanych salonach marki spod znaku Trzech Diamentów w cenie 4500 zł brutto.

Cena obejmuje także sam skomplikowany proces oklejania – zajmuje się nim na miejscu wyspecjalizowana firma, która udziela 2-letniej gwarancji na okleiny.