Mitsubishi L200 Savana przeznaczone na rynek brazylijski przygotowano do pokonywania trudności brazylijskiego terenu. Od standardowej wersji L200 Savana wyróżnia się usztywnioną konstrukcją, ssaniem wyprowadzonym na dach, skrzyniami ładunkowymi z tyłu i bagażnikiem dachowym, na którym można przewozić ładunek o masie 100 kg. Zmodyfikowano również wygląd auta, montując nowy przedni zderzak, atrapę chłodnicy, panele poszerzające nadkola oraz nowe przednie i tylne lampy. Łatwiejsze poruszanie się w trudnym terenie umożliwiają stalowe 16-calowe obręcze z terenowymi oponami.
Pod maską zamontowano czterocylindrowy turbodiesel o mocy 2,5 l, który dostępny będzie w dwóch wersjach mocy - 89 kW (121 KM) i 256 Nm oraz 104 kW (141 KM) i 300 Nm. Siła napędowa przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem manualnej 5-stopniowej skrzyni biegów, możliwe jest również dołączenie przedniej osi. Nie brakuje przekładni redukcyjnej.
Mitsubishi L200 Savana nie będzie na rynku brazylijskim tanim samochodem, w wersji podstawowej kosztować będzie 50 255 dolarów amerykańskich (ponad 110 tys. zł).