W pierwszych egzemplarzach silnik będzie współpracować z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów, jednak koncern zastanawia się nad zestawieniem dwulitrowego 400 konnego potwora z dwusprzęgłową zautomatyzowaną skrzynią SST (Sports Shift Transmission). Na drodze samochód rozpoznać będziemy mogli nie tylko po tym, że oddala się jeszcze szybciej, niż standardowe Evo. Auto otrzymało zupełnie nowy bodykit z charakterystycznymi, dodatkowymi wlotami powietrza oraz osiemnastocalowe aluminiowe felgi. Powstanie tylko 100 ezemplarzyNie ma jeszcze oficjalnych informacji, jednak mówi się iż produkowana w ilości zaledwie 100 sztuk pierwsza edycja Lancera FQ-400 kosztować będzie około 45 tysięcy funtów.
Galeria zdjęć
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - Szybko, szybciej, najszybciej