Od listopada zeszłego roku, na witrynie internetowej tygodnika „Auto Świat” kierowcy wypełniali ankietę „Narodowego Auto Testu”. Odpowiadając na 39 szczegółowych pytań Czytelnicy oceniali ponad 500 modeli samochodów, które użytkują.

Prawidłowo wypełnione ankiety posłużyły do sporządzenia rankingu postrzegania marek. Ranking ten jest wypadkową ocen wszystkich aut każdej z marek a pytania dotyczyły użytkowania samochodów, oceny ich prowadzenia, komfortu, przestronności, kosztów użytkowania i niezawodności oraz tego, czy dany użytkownik kupiłby posiadany pojazd jeszcze raz.

Właściciele oceniali między innymi pracę układów napędowych i hamulcowych, zawieszeń, praktyczność i użyteczność swoich pojazdów, przestronność i komfort wnętrza, jakość i wydajność pracy podzespołów, wygodę obsługi i jakość wykończenia. Niezwykle wysoka, trzecia pozycja Mitsubishi jest dowodem na to, że polscy użytkownicy Mitsubishi są zadowoleni ze swoich pojazdów i kupiliby je ponownie.

Mitsubishi na podium w Narodowym Auto Teście Foto: Auto Świat
Mitsubishi na podium w Narodowym Auto Teście

Kolejna edycja „Narodowego Auto Testu” odbędzie się już za rok. Dzięki rosnącej popularności w Polsce i wielu interesującym modelom, do których należą Colt, Lancer, Lancer Ralliart, Lancer Evolution, polski bestseller wśród SUVów – Outlander, Pajero i L200 Mitsubishi Motors ma szansę na uzyskanie jeszcze lepszej oceny w tym rankingu.

Już niebawem w polskich salonach dilerskich spod znaku Trzech Diamentów pojawi się debiutujący właśnie na salonie genewskim i niecierpliwie oczekiwany przez klientów nowy kompaktowy crossover Mitsubishi ASX, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem mediów.

ASX symbolizuje ważne przemiany w strategii firmy, którazmienia wizerunek z producenta aut klasy SUV na dostawcę przyjaznych środowisku samochodów osobowych i crossoverów, obecnego w segmencie użytkowych aut z napędem 4x4. Nowy pojazd Mitsubishi - przełomowy model i pierwszy znak tej strategicznej przemiany - powinien wzorem swego większego „brata” Outlandera, odegrać istotną rolę na polskim rynku.