Przez pierwszych siedem miesięcy tego roku z salonów wyjechało 4990 nowych samochodów spod znaku Trzech Diamentów, czyli o prawie 80% więcej niż przed rokiem. W lipcu najpopularniejszy okazał się Outlander, ale bestsellerem pierwszych siedmiu miesięcy roku pozostaje Lancer. Coraz większą popularnością cieszy się także nowy Colt - od niedawna oferowany także w przyjaznej środowisku wersji ClearTec.

Styczeń - lipiec

Od stycznia do lipca sprzedano 4990 aut Mitsubishi, co stanowi niemal 80% wzrost w stosunku do 2785 samochodów sprzedanych w tym samym okresie 2008 roku.

W ciągu siedmiu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 1916  takich aut - 831 Lancerów Sedan (o ponad 76% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 1023 Lancery Sportback i 62 Lancery Evolution (prawie 9-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2008 roku).

Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 1803 klientów notując prawie 75% wzrost sprzedaży.

Do końca lipca sprzedano 891 Coltów - 703 auta 5-drzwiowe (o 136% więcej niż przed rokiem) i 186 3-drzwiowych (o 30% więcej).

Lipiec

W lipcu osiągnięto wynik 799 sprzedanych samochodów, co daje ponad 112% wzrostu w porównaniu z rezultatem 376 aut osiągniętym w lipcu 2008.

W lipcu rolę bestsellera przejął Outlander, który trafił do 318 nabywców notując ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży.

Drugie miejsce zajął Lancer - sprzedano 204 takie auta (158 Sedanów (prawie 3,5-krotnie więcej niż w lipcu 2008 roku), 37 Sportbacków i 9 Lancerów Evolution (trzykrotnie więcej  niż przed rokiem).

Colt, który tradycyjnie uplasował się na trzecim miejscu w rankingu sprzedaży, znalazł  178 klientów. Sprzedano 136 aut 5-drzwiowych (prawie 190% więcej niż w lipcu 2008) i 22 samochody 3-drzwiowe (ponad 90% więcej).

O ponad 200% zwiększyła się też sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero, który zdobył 28 klientów.