Nowa warszawska stacja Mitsubishi to drugi salon Japan Motors oferujący auta tej marki w Polsce, oferujący kompleksową obsługę. Dobra opinia, jaką cieszy się firma Japan Motors wśród klientów, jakość oferowanych usług i dynamika sprzedaży całej grupy PGD, czyni z niej idealnego partnera dla MMC Car Poland.

W nowo wybudowanym warszawskim obiekcie przy ul. Krasnobrodzkiej 5 (tel. 022 510 00 00), czynnym od poniedziałku do piątkuw godzinach 9.00-19.00 w i sobotę w godzinach 10.00-16.00) mieści się przestronny, przeszklony, salon samochodowy o powierzchni 400 m2 oraz nowoczesny serwis mechaniczny z 12 stanowiskami i parkingiem na 7 miejsc. Firma oferuje także usługi blacharsko-lakiernicze.

Salon może się pochwalić atrakcyjną ekspozycją wszystkich modeli Mitsubishi i gamą samochodów testowych przeznaczonych dla potencjalnych klientów. Profesjonalni specjaliści do spraw sprzedaży służą informacjami na temat gamy pojazdów Mitsubishi: cen, wyposażenia i danych technicznych.

Klienci mogą wybierać spośród różnych form finansowania (zakup gotówkowy, kredyt, leasing) oraz warunków ubezpieczenia (atrakcyjne pakietowe polisy ubezpieczeniowe).

Firma Japan Motors przewiduje możliwość przyjęcia w rozliczeniu samochody swoich klientów.

Serwis czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-21.00, i w soboty od 8.00 do 14.00 dysponuje nowoczesnym wyposażeniem z zakresu diagnostyki oraz wyspecjalizowaną kadrą mechaników i doradców w dziedzinie obsługi serwisowej. Oferują pełen pakiet usług serwisowych: przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, serwis mechaniczny, opon, klimatyzacji, diagnostykę silników. Stacja współpracuje z towarzystwami ubezpieczeniowymi zapewniając szybkie i bezgotówkowe naprawy powypadkowe.

Sieć autoryzowanych stacji dealerskich Mitsubishi Motors w Polsce składa się obecnie z 38 salonów sprzedaży i 38 stacji serwisowych, w których zatrudnionych jest łącznie około 800 osób. Stały rozwój sieci dealerskiej MMC Car Poland zdaje się przeczyć twierdzeniu, że rynek nowych samochodów przeżywa kryzys.

Dzieje się tak dlatego, że firma wychodzi z dwóch założeń: po pierwsze, salony sprzedaży oraz serwisy są praktycznie jedynymi miejscami bezpośredniego kontaktu z klientami i obok samochodów Mitsubishi, najlepiej świadczą o kondycji firmy oraz pozycji na rynku. Dlatego ważne jest żeby klient wchodzący do salonu Mitsubishi albo obsługiwany w autoryzowanym serwisie, miał takie samo poczucie komfortui wysokiej jakości, jak podczas jazdy swoim samochodem.

Wreszcie po drugie, zawsze jest pole do usprawnień. Z tego powodu dealerzy MMC Car Poland stale modernizują swoje salony i serwisy. Są do tego zachęcani na różne sposoby, a jednocześnie zobligowani do przestrzegania tych samych standardów.