źródło: Mitsubishi
Mitsubishi ostro w górę - podsumowanie sprzedaży do końca lipca
W lipcu najpopularniejszy okazał się Outlander, ale bestsellerem pierwszych siedmiu miesięcy roku pozostaje Lancer. Coraz większą popularnością cieszy się także nowy Colt - od niedawna oferowany także w przyjaznej środowisku wersji ClearTec. Od stycznia do lipca sprzedano 4990 aut Mitsubishi, co stanowi niemal 80 proc. wzrost w stosunku do 2785 samochodów sprzedanych w tym samym okresie 2008 roku. W ciągu siedmiu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 1916 takich aut - 831 Lancerów Sedan (o ponad 76 proc. więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 1023 Lancery Sportback i 62 Lancery Evolution (prawie 9-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2008 roku). Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 1803 klientów notując prawie 75 proc. wzrost sprzedaży. Do końca lipca sprzedano 891 Coltów - 703 auta 5-drzwiowe (o 136% więcej niż przed rokiem) i 186 3-drzwiowych (o 30% więcej). Najlepszym miesiącem dla Mitsubishi okazał się lipiec podczas którego w salonach Mitsubishi sprzedano aż 799 samochodów, co daje ponad 112 proc. wzrostu w porównaniu z rezultatem 376 aut osiągniętym w lipcu 2008. W lipcu rolę bestsellera przejął Outlander, który trafił do 318 nabywców notując ponad stuprocentowy wzrost sprzedaży. Drugie miejsce zajął Lancer - sprzedano 204 takie auta (158 Sedanów (prawie 3,5-krotnie więcej niż w lipcu 2008 roku), 37 Sportbacków i 9 Lancerów Evolution (trzykrotnie więcej niż przed rokiem). Colt, który tradycyjnie uplasował się na trzecim miejscu w rankingu sprzedaży, znalazł 178 klientów. Sprzedano 136 aut 5-drzwiowych (prawie 190% więcej niż w lipcu 2008) i 22 samochody 3-drzwiowe (ponad 90 proc. więcej).