Do ostatecznego podsumowania mijającego roku brakuje grudnia. Jak jednak podkreślił (po polsku!) Prezes Zarządu MMC Car Poland, Tsumutoku Yamada, sprzedaż samochodów z trzema diamentami na masce w naszym kraju systematycznie rośnie. Do koca listopada sprzedano 3103 pojazdy, co stanowi prawie 60 procent wzrostu w stosunku do poprzedniego roku.

Wynik listopadowy - 400 sztuk jest wyższy aż o 93 procenty.

Najlepiej sprzedającym się modelem jest L200, nadal świetnie sprzedają się Outlander i Pajero, rośnie popyt na Lancera i Colta.

Plany na nowy rok przedstawił Dyrektor Zarządzający firmy, Arkadiusz Tomala. Dla firmy Mitsubishi Motors w Polsce będzie to okres intensywnego rozwoju i dalszego zwiększenia sprzedaży. Planuje się wydanie klientom aż pięciu tysięcy nowych aut. Oprócz odnowionej ostatnio gamy samochodów z napędem na cztery koła pojawi się cała rodzina modeli Lancer: do obecnego już w salonach Sport Sedana dołączą już w marcu nowe wersja silnikowe (dwa benzynowe 1,5 - 109 KM, 1,8MIVEV - 143 KM oraz diesel 2,0 - 1409 KM). W połowie roku dojedzie wersja Evolution, a jesienią SportsBack i RaalliArt. Wiosną zadebiutuje Outlander z silnikiem benzynowym 2,4 oraz diesel 2,2 litra.

- Jak widać, rok 2008 to rok Lancera, choć na pewno nie zapomnimy o bardzo ważnych dla nas autach 4x4. Tak wiele premier daje nam szanse na kolejny rok dużego wzrostu sprzedaży: w 2008 roku chcielibyśmy sprzedać ponad 5000 aut - mówi Arkadiusz Tomala.

Adam Męciński, Dyrektor Działu Sprzedaży potwierdził, że celem jest sprzedanie dwóch tysięcy sztuk różnych wersji Lancera.

Wkrótce MMCCar Poland przeniesie się do nowej siedziby.

Prezes Tsumutoku Yamada oraz Dyrektor Arkadiusz Tomala za naszym pośrednictwem przekazali najlepsze życzenia świąteczne i noworoczne wszystkim posiadaczom i przyszłorocznym nabywcom samochodów Mitsubishi...