Sprzedano 437 auta, czyli aż o 252 procent (!) więcej niż w kwietniu 2006. Wzrosła sprzedaż Lancera Evolution, Colta i L200, ale największymi przebojami okazały się najnowsze modele Pajero i Outlander.

Od początku roku 949 klientów zdecydowało się na zakup aut spod znaku Trzech Diamentów. To o niemal 60 procent więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku.

W kwietniu sprzedano o 38 procent więcej Lancerów w wersji kombi, o 167 procent więcej Lancerów Evolution, o 355 procent więcej Coltów, i o 217 procent więcej Mitsubishi L200 niż w kwietniu 2006. Ponad dziesięciokrotnie zwiększył się wynik sprzedaży Outlandera i niemal dziewięciokrotnie rezultat Pajero.

Od początku roku do końca kwietnia liczba klientów decydujących się na kupno Lancera Evolution wzrosła o prawie 40 procent, a niemal o 70 procent więcej nabywców kupiło Mitsubishi Colta.

Przez pierwsze cztery miesiące 2007 roku samochody z napędem na cztery koła terenowe i typu SUV, czyli Outlander, Pajero i L200, będące prawdziwą specjalnością Mitsubishi, zanotowały odpowiednio 295, 241 i 281 procent wzrostu w stosunku do tego samego okresu 2006 roku.

Trudno nie zauważyć, że sukcesy firmy Mitsubishi Motors w Polsce rozpoczęły się od momentu zmian personalnych w zarządzie frimy, które nastąpiły 1 maja ubiegłego roku: Dyrektorem Zarządzającym (CEO) został Arkadiusz Tomala, a Dyrektorem Sprzedaży - Adam Męciński.