W tym samym okresie w roku 2005 auta z rynku niemieckiego znalazły o 6 tys. klientów mniej. 40 tys. aut sprzedanych w ciągu 11 miesięcy 2006 roku pochodziło z Francji. W porównaniu z rokiem 2005 sprzedaż aut z francuskich fabryk minimalnie zmalała - o 490 sztuk. W czołówce sprzedaży znajdują się także auta pochodzące z czeskich zakładów. Do końca listopada 2006 roku zdecydowało się na nie niemal 30 tys. Polaków, to blisko o 4 tys. więcej niż w roku 2005. Na 4 miejscu uplasowała się Wielka Brytania. Z wysp trafiają do Polski głównie marki japońskie (np. Honda, Nissan, Toyota). Samochody pochodzące z polskich fabryk kupiło przeszło 20,6 tys. klientów. Oprócz krajów przedstawionych na mapce wymienić należy również Koreę Południową, z której do polskich odbiorców trafiło w ciągu 11 miesięcy ubr. 10,5 tys. samochodów, oraz Japonię (10,4 tys. pojazdów). Najmniej klientów z Polski zdecydowało się na auta wyprodukowane w Meksyku (8 nabywców), na Słowacji (37), w Rosji (213), Brazylii (229) oraz w USA (423).