Od debiutu w czerwcu 2005 ponad 60 tys. europejskich klientów uznało Navarę za doskonałe narzędzie do ciężkiej pracy i ostrej zabawy. W Navarze poziom komfortu, przestronność i dynamika w ruchu drogowym podczas wypadów weekendowych są połączone z ogromną wytrzymałością do ciężkiej pracy, co daje nabywcom możliwość posiadania pickupa nie zmuszającego do kompromisów w codziennym życiu.23 stycznia Navara przekroczyła jeszcze jeden próg: stutysięczny pojazd został wyprodukowany w Nissan Motor Iberica SA, skąd jest także eksportowany do krajów takich jak Republika Południowej Afryki, Australia oraz kraje Zatoki Perskiej.
Navara najlepiej sprzedającym się pickupem w Europie
W połączeniu z 13 tysiącami modeli Nissan Pickup (D22) zarejestrowananymi w 2006 roku, poziom udziału Nissana w tym gwałtownie rozwijającym się segmencie rynkowym wzrasta do 32%. Navara jest najlepiej sprzedającym się pickupem na rynkach takich jak Hiszpania —torynek rodzimy, jako że jest on produkowany w fabryce Zona Franca w Barcelonie, a także we Francji, Holandii, Austrii, Belgii, Polsce, Szwecji i Irlandii.