ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Aplikacja – dostępna od 20 maja – zawiera wszystkie treści z drukowanej wersji Newsweeka, a dodatkowo wzbogacona jest o materiały wideo i galerie zdjęć w specjalnej sekcji „Zamiast słów”. Makieta magazynu została zaprojektowana na nowo, zgodnie z wymaganiami technicznymi smartfonów. Użytkownicy mogą płynnie nawigować pomiędzy stronami albo obejrzeć podgląd całego wydania i wybrać interesujące ich artykuły. Aplikacja Newsweeka ma niewielkie rozmiary, dlatego jej pobranie jest łatwe i szybkie.

Aplikacja Newsweeka dostępna będzie na urządzenia z systemami Android i iOS. Pierwsze wydanie na smartfony będzie darmowe, a kolejne będą do kupienia w sklepie Google Play w cenie 3,65 zł oraz w App Store za 0,89 euro. Aplikacja umożliwia także prenumeratę magazynu na smartfony – miesięczną, trzymiesięczną, półroczną lub roczną.

„Zmierzamy do tego, aby Newsweek dostępny był w każdym popularnym urządzeniu. Polacy coraz chętniej kupują smartfony, które wykorzystują nie tylko jako telefon, ale także jako nośnik mediów”, mówi Adam Różański, szef Działu wydań cyfrowych w Ringier Axel Springer Polska.

Newsweek Polska obecny jest w postaci papierowego tygodnika, serwisu internetowego i jego mobilnej wersji, e-wydań i wersji na tablety, a od poniedziałku jakoaplikacja na smartfony. Za przygotowanie aplikacji i wprowadzenie jej na rynek odpowiedzialny jest Dział wydań cyfrowych w Ringier Axel Springer Polska.

Partnerem debiutu Newsweeka na smartfony jest Bank Millennium. Więcej informacji na Newsweek Polska.