Spółka posiada 80 stacji własnych, 43 stacje partnerskie i 239 patronackich.Spółka podała, że w 2006 roku, po przejęciu 39 obiektów Esso i 22 stacji Slovnaftu, udział w detalicznym rynku wzrośnie do 7,5-8,0 proc. Do tej pory Lotos przeznaczył na inwestycje związane z rozwojem rynku detalicznego - 490 milionów złotych, z czego 278 milionów - na przejęcie stacji Esso i 61 milionów - na zakup stacji Slovnaftu. Budżet projektu "Prosta" jest szacowany na 650 mln zł. Więcej informacji:http://www.wirtualnemedia.pl
Nie będzie tanich stacji Grupy Lotos S.A.
Zarząd podjął taką decyzję po przeprowadzeniu analizy rynku detalicznego, z której wynika, że konsumpcja paliw będzie rosła, przy jednoczesnym wzroście znaczenia stacji markowych. Aktulnie udział Lotosu w rynku wynosi 5,7 proc.