Akcja promocyjna obejmowała większość modeli Nissana a rabaty wynosiły nawet 10 000 złotych. Akcję wspierały działania reklamowe w prasie, telewizji, radiu oraz internecie.

Na koniec akcji każdy z polskich dilerów zgromadził u siebie dużą liczbę zabawek, z których wyselekcjonowano nowe i sprawne autka. W rezultacie prawie 300 zabawek zostało przekazane dla Fundacji „Dziecięca Fantazja”.

Zabawkami obdarowane zostaną podopieczni Fundacji oraz dzieci z kilku szpitali: • Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego w Bydgoszczy, • Gdańskiego Szpitala Dziecięcego Polanki,• Regionalnego Ośrodka Chorób Alergicznych, Mukowiscydozy i Chorób Układu Oddechowego Kliniki Pneumonologii i Mukowiscydozy w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Rabce-Zdroju, • Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II w Katowicach

Nissan z fundacją kontynuuje współpracę już od 2007 roku, kiedy to firma spełniła marzenie chłopca o przejażdżce samochodem sportowym po torze Formuły 1. Na zaproszenie Nissan Sales Central & Eastern Europe. Tomek Kuliński zwiedził Budapeszt i odbył jazdy Nissanem 350Z po torze Hungaroring.