Rok 2006 Nissan zakończył z rekordowym udziałem w rynku 3,15 procenta. Jeszcze nigdy w dwunastoletniej historii firmy w Polsce nie zanotowano tak wysokiego całorocznego udziału w rynku! Sprzedano w ubiegłym roku 8~798 sztuk samochodów co oznacza wzrost o około 1400 samochodów.

Nissanem sprzedającym się w największej ilości pozostał Nissan Micra z ilością 2224 sprzedanych egzemplarzy. Dużą popularność zyskał nowy model – Note (wkrótce zamieścimy na naszych łamach test modelu), zdobył uznanie wśród klientów i sprzedał się w ilości 1 957 sztuk, mimo, iż jego sprzedaż rozpoczęła się dopiero w marcu.

Sprzedaż modelu Primera, doskonale znanego już na naszym rynku, przerosła oczekiwania firmy i na koniec roku wyniosła 407 sztuk.

W gronie samochodów z napędem 4x4, w ubiegłym roku znaczną liczbę nabywcówznalazł model model Pathfinder - 251 sprzedanych egzemplarzy oraz popularny SUV – Nissan X-Trail którego nabyło 500 osób.

Nissan Navara dzięki oryginalnej stylistyce i pozytywnym opiniom w mediach i na rynku motoryzacyjnym został niekwestionowanym liderem w tym segmencie a jego sprzedaż wyniosła 1060 sztuk.

Również, nowy dla Nissana w Polsce, segment samochodów dostawczych i ciężarowych rozwija się prężnie i po odświeżeniu gamy na jesieni zdobywa coraz to większą liczbę klientów. Już w pierwszym roku sprzedaży w segmencie LCV Nissan ma 4,16 procenta udział w rynku. wyniosła 1060 sztuk.

Od stycznia 2006 sprzedażą samochodów, części zamiennych i akcesoriów Nissan w Polsce zajmuje się Nissan Sales Central & Eastern Europe (NSCEE) z siedzibą w Budapeszcie. Firma zajmuje się koordynacją sprzedaży produktów Nissana na czterech rynkach: węgierskim, czeskim, słowackim i polskim. Nowe Centrum Sprzedaży wzmacnia pozycję koncernu w tym regionie, a także przyczynia się do rozwoju i poprawienia sieci dealerskiej, prowadzi działania marketingowe oraz reklamowe.