Spółka Nissan Motor Co., Ltd. opublikowała wyniki finansowe za rok obrachunkowy 2007 (skończył 31 marca 2008) i przekazała giełdzie w Tokio następujące dane: zysk netto wyniósł 10,824 trylionów jenów (66,98 mld euro), zysk eksploatacyjny 790,8 mld jenów (4,89 mld euro) i zysk bieżący 766,4 mld jenów (4,74 mld euro). Nissan w ten sposób wyraźnie polepszył wyniki finansowe francuskiego Renault w pierwszym kwartale bieżącego roku, ponieważ firmie należy 42 % akcji Nissana.

Spółka Nissan sprzedała w minionym roku obrachunkowym na całym świecie rekordową ilość 3,770 mln samochodów, co oznacza wzrost o 8,2 %. Sprzedaż w USA osiągnęła poziom 1 059 000 pojazdów, czyli o 3,0 % więcej. W Japonii sprzedano o 2,5 % mniej, czyli 721 000 aut. W Europie udało się zwiększyć ilość sprzedanych samochodów o 17,9 % do 636 000. Sprzedaż na pozostałych rynkach zamorskich (GOM) zwiększyła się o 22,1 % i wyniosła 1 061 000, przekraczając po raz pierwszy granicę jednego miliona.

W roku obrachunkowym 2007 na całym świecie firma zaprezentowała 11 nowych modeli: Livina, X-Trail, Altima Coupe, użytkowy Atlas, Aprio, Rogue, GT-R, Murano, pickup Frontier Navara w wersji single-cab oraz dwa modele premiowego Infiniti - sportowe G37 Coupe i crossover EX.

Spółka opublikowała również zarys swojego nowego pięcioletniego planu handlowego nazwanego „Nissan GT 2012”, który obejmuje okres od 1 kwietnia 2008 do 31 marca 2013. Litery G i T oznaczają wzrost (growth) i zaufanie (trust). Nowy plan skupia się na długookresowych wynikach w połączeniu z odpowiedzialnością względem akcjonariuszy i globalnym znaczeniem spółki.

Nissan chce skupić się na poprawianiu jakości (produktów, usług, marek) i osiągnięciu co najmniej pięcioprocentowego średniego wzrostu przychodów. W najbliższych pięciu latach firma przedstawi 60 zupełnie nowych modeli. W roku 2010 firma zaprezentuje w USA i Japonii pełnowartościowy samochód elektryczny, a na rynek auto trafi w roku 2012.

W roku obrachunkowym 2008 spółka Nissan chce sprzedać 3,9 mln samochodów. Wzrost sprzedaży ma być zasługą przede wszystkim rynków zamorskich (GOM) i Rosji. W celu uatrakcyjnienia swojej oferty firma zaprezentuje w najbliższym roku dziewięć nowych modeli: Teana, Maxima, pickup Bakkie, wydłużony Qashqai, mały SUV, Cube, coupe Z oraz Infiniti FX i kabriolet Infiniti G37.