lotos.pl) zaprasza do gry o tematyce strategiczno-finansowej pt. "W sieci Lotos". Zabawa rozpoczęła się 3 kwietnia i potrwa przez 30 dni, w trzech dziesięciodniowych etapach. Na koniec każdego z nich przyznawane będą atrakcyjne nagrody. Główna nagroda to 4 tys. zł. Do gry internauta może przyłączyć się w dowolnym momencie. Pomysłodawcy adresują swój produkt do osób, które chcą sprawdzić umiejętność prowadzenia biznesu i podejmowania ryzyka. Nowa gra Rafinerii Gdańskiej jest wiernym odzwierciedleniem rzeczywistych warunków rynkowych. "W sieci Lotos" symulator pozwala na wcielenie się w rolę właściciela sieci stacji paliwowych. Dzięki zasobom kapitałowym, grający może inwestować i zarządzać rozwojem przedsięwzięcia tak, aby osiągnąć jak najwyższy dochód. Potencjalny szef ma możliwość decydowania o kupnie lub sprzedaży stacji Lotos, jej wyposażeniu (sklep, myjnia, bar itp.) i miejscu lokalizacji. Również wysokość cen paliw i promocja wizerunku marki na wirtualnym rynku leżą w interesie zarządcy. Każda decyzja podjęta przez gracza w okresie zarządzania ma wpływ na ostateczny wynik zabawy, czyli wypracowany zysk oraz wysokość zgromadzonego kapitału. Fikcyjną konkurencję stanowią warunki rynkowe oraz w mniejszym stopniu inni uczestnicy gry. Ranking najlepszych graczy jest tworzony i aktualizowany na podstawie analizy osiągniętych wyników i decyzji podjętych przez właściciela sieci. Wielkość zgromadzonego kapitału decyduje o ostatecznym wyniku gry.
Nowa gra na stronie Rafinerii Gdańskiej
Rafineria Gdańska na swoich stronach internetowych (www.dynamic.
Auto Świat
Nowa gra na stronie Rafinerii Gdańskiej