Zwiększyły się również lekko wymiary zewnętrzne. Nowa wersja jest dłuższa o 6cm i szersza o 2cm.Przestrzeń między przednią szybą, a kierowcą została wydłużona, a szyba bardziej pochylona. Dodatkowo powiększeniu uległy małe okienka w przednich drzwiach, co w sumie wpłynęło na polepszenie widoczności. Warto dodać, że w standardzie oferowanych będzie aż 6 poduszek powietrznych.Dużym atutem jest system składania tylnej kanapy, znany z poprzedniej wersji i dopracowany do perfekcji. Można ją podnieść lub w bardzo prosty sposób złożyć wraz z oparciem, bez potrzeby wyjmowania zagłówków, czy przesuwania przednich foteli.Przyjemnie się prowadziPrezentowana wersja silnikowa 1.4l o mocy 100KM jest przyjemna w prowadzeniu, zawieszenie pracuje miękko, niestety dynamika nie zachwyca. Zastrzeżenia budzi również układ kierowniczy, po którym spodziewaliśmy się trochę większej precyzji. Opisywana wersja u niemieckiego sąsiada kosztuje 12 550 euro, polska cena znana będzie na jesieni.
Galeria zdjęć
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu