Zwiększyły się również lekko wymiary zewnętrzne. Nowa wersja jest dłuższa o 6cm i szersza o 2cm.Przestrzeń między przednią szybą, a kierowcą została wydłużona, a szyba bardziej pochylona. Dodatkowo powiększeniu uległy małe okienka w przednich drzwiach, co w sumie wpłynęło na polepszenie widoczności. Warto dodać, że w standardzie oferowanych będzie aż 6 poduszek powietrznych.Dużym atutem jest system składania tylnej kanapy, znany z poprzedniej wersji i dopracowany do perfekcji. Można ją podnieść lub w bardzo prosty sposób złożyć wraz z oparciem, bez potrzeby wyjmowania zagłówków, czy przesuwania przednich foteli.Przyjemnie się prowadziPrezentowana wersja silnikowa 1.4l o mocy 100KM jest przyjemna w prowadzeniu, zawieszenie pracuje miękko, niestety dynamika nie zachwyca. Zastrzeżenia budzi również układ kierowniczy, po którym spodziewaliśmy się trochę większej precyzji. Opisywana wersja u niemieckiego sąsiada kosztuje 12 550 euro, polska cena znana będzie na jesieni.
Nowa Honda Jazz pierwsza jazda. Nowe brzemienie Jazzu
Nowa Honda Jazz oferuje dopracowane i ergonomiczne wnętrze, regulację kierownicy w dwóch płaszczyznach i wygodne, ustawiane elektrycznie fotele. Tradycyjnie może się pochwalić dużą przestronnością i bagażnikiem o pojemności 399l.