Najtańszy z nich model przeznaczony będzie dla wyjątkowo dynamicznie rozwijającego się rynku w Indiach. Škoda Auto planuje zdynamizowanie sprzedaży. W tym roku oczekuje się sprzedaży 20 tys. samochodów, gdy dla porównania przed rokiem osiągnięto wynik 12 tys. egz. Od przyszłego roku rozpocznie sie sustematyczne wprowadzanie nowości.

Aktualnie przygotowywane są dwa modele przeznaczone na ten rynek. W pierwszej kolejnosci będzie to Fabia Combi, a następnie Superb.

Jednak już kolejne modele będą projektowane pod kątem tamtego rynku. Nie wyklucza się sportowej wersji Fabii, ale z całą pewnością hitem może okazać sie tani model, którego cena w przeliczeniu nie powinna przekroczyć 16 tys. zł. Ma to być małe auto, oparte na komponentach Volkswagena Up. Model ten też matrafić na rynki europejskie.

W planach wciąż widnieją projekty modeli SUV i MPV, które pod marką Škoda mogą pojawić sie wciągu najbliższych trzech lat.