Kompaktowy furgon oferuje karoserie o pojemności (5 do 7 m3) i ładowności 1000 ioraz 1200 kg. Dzięki różnorodności łatwe będzie dostosowanie produktu do potrzeb profesjonalistów. Auta będą dostępne również w wersji osobowej mieszczącej nawet 9 osób.Inwestycja przemysłowa dla produkcji tych nowych furgonów kompaktowych i kombi wynosi 440 miliony euro. Moc produkcyjna ustawiona jest na poziomie 130 000 sztuk rocznie na trzy zmiany. Modernizacja zakładów, przekształcenie logistyki i ulepszenie ergonomii stanowisk pracy stanowiły priorytety aby stawić czoła różnorodności samochodów produkowanych w fabryce. Wraz z samochodami typu monospace wysokiej klasy, nowymi furgonami kompaktowymi i kombi w różnorakiej karoserii, Sevel Nord montuje na jednej tylko linii produkcyjnej nawet 14 różnych typów karoserii. Powstała w 1995 roku poprzednia generacja samochodów Peugeot Expert/Citroen Jumpy/Fiat Scudo, została wyprodukowana w ilości prawie miliona sztuk w fabryce Sevel Nord w Valenciennes. Samochody te niezrównane jeśli chodzi o przyjemność prowadzenia w segmencie samochodów użytkowych, stanowią źródło wspaniałego rozwoju w segmentu furgonów kompaktowych w Europie.Po odnowieniu dużych wspólnych furgonów (Citroen Jumper, Peugeot Boxer, Fiat Ducato) zaprezentowanych w maju tego roku, obie grupy tą nową ofertą kontynuują odmładzanie swoich gam samochodów użytkowych. Nowy etap tej ofensywy nastąpi w 2008 wraz z pojawieniem się na rynku małej furgonetki, która będzie produkowana w Turcji pod kierownictwem Tofas.