Nową rodzinę silników otwiera jednostka o mocy 500 KM o oznaczeniu Z363. Moc tego silnika wzrosłao 50 KM dzięki jego rozwierceniu. Zastosowano nowe, ulepszone tłoki Mahle. Oczywiście jak w jej poprzedniku użyto tylko najlepszych części. Zastosowano między innymi zakute korbowody i wysokiej klasy system olejowy.

Zbudowany z firmą Boss silnik z blokiem 302 i aluminiowymi głowicami Z304D nosi oznaczenie Z363 i pasuje do wielu aut z jednostkami 289 i 302 z odległością od centralnej części korbowodu do głowicy wynoszącą 4,125 inch. Inżynierowie opracowali jednostkę Z363. Dostępny jest on też w wersji, o krótszym skoku tłoka, dla tych, którzy są zbudować jednostkę według własnego pomysłu.X427 to kolejna wersja sławnego 427 FE, który został wprowadzony do oferty w 2010 roku pod oznaczeniem Z427. Otrzymał on głowice nazywane X-Heads. Jako podstawa posłużył blok BOSS 351. Nowa jednostka ma bardzo płaski przebieg momentu obrotowego, dzięki czemu idealnie nadaje się do kit car-ów, muscle car-ów oraz aut potrzebujących mocnej jednostki dysponującej dużym momentem obrotowym wynoszącym ponad 700 NM.

Kolejny silnik to Ti-VCT Aluminator NA pojemności 5.0 litra skonstruowany z myślą o Mustangu GT. W jednostce tej przypadają cztery zawory na cylinder oraz zmienne fazy rozrządu. Jego stopień sprężania 11,0:1. Oczywiście ma on kute tłoki Mahle pokryte grafitem tzw. Graphal. Korbowody H-beam pochodzące z półek Manley ze śrubami ARP 2000. Mocowania tej jednostki pozwalają na montaż bolt-in (montaż nie wymagający przeróbek) do Forda Mustanga GT w 2011 roku.Silnik ten występuję też w słabszej odmianie Ti-VCT Aluminator SC, w której odnajdziemy część jego podzespołów z tym że jego stopień sprężania wynosi 9,5:1.Ti-VCT Coyoteto wyścigowa jednostka stworzony według ścisłych norm National Mustang Racer's Association. To silnik zbudowany według wytycznych posiadający certyfikat gwarantujący, że żaden z elementów nie został zmieniony. To po prostu jednostka zbudowana z wymogami danej klasy wyścigowej.