Nowa generacja Subaru Justy, która pojawi się jesienią, pochodzi ze współpracy z firmą Daihatsu. Subaru Justy produkowane będzie w fabryce Daihatsu w japońskiej Osace, gdzie powstawać będzie 6000 egzemplarzy rocznie. Dotychczas Subaru Justy było swoistą odmianą modeli marki Suzuki.

Nowe Suzuki Justy, które bazuje na Daihatsu Boon (w Europie znane jako Sirion), trafi także do Europy, gdzie powinno wzmocnić pozycję Subaru w segmencie małych samochodódów. Ten segment ze względu na bardziej rygorystyczne normy emisji spalin i dużą popularność w Europie staje się dla Subaru bardzo atrakcyjny.

Jednostki napędowe małego Suzuki Justy powinny bez problemu podołać niskim normom emisji CO2, w czym największą zasługę ma firma Toyota, większościowy właściciel Daihatsu.

W Niemczech Daihatsu Sirion oferowane jest z dwoma jednostkami benzynowymi 1,0 l (51 kW) i 1,3 l (64 kW), znanymi z Toyoty Yaris. Dla Subaru niezbędny element wyposażenia – napęd na cztery koła – w wypadku modelu Justy rozwiązano dołączaniem tylnej osi przez sprzęgło wiskotyczne. Jak na małe auto z napędem na obie osie nietypowa jest możliwość wybierać między 5-stopniową manualną skrzynią biegów i 4-biegowym automatem.