Przyznała je marce najważniejsza w USA instytucja konsumencka, gromadząca dane o fabrycznie nowych i używanych samochodach oraz innych użytkowo-wakacyjnych środkach transportu – Kelley Blue Book.

Uroczystość przekazania nagrody Best Exterior Design – Non Luxury Sedan / Coupe / Hatchback (najlepiej stylizowanego nadwozia sedana / coupe / hatchbacka klasy średniej) odbyła się w ramach dni prasowych salonu samochodowego New York International Auto Show. Jej laureatami są – z firmy Chrysler – twórcy samochodów Chrysler Sebring Sedan i Sebring Convertible, Chrysler PT Cruiser, Chrysler 300, Chrysler Town & Country oraz Chrysler Aspen.

Wyróżnienia Brand Image Awards otrzymują producenci samochodowi za wyjątkowe osiągnięcia w zakresie kreowania i kultywacji tych cech marek, które promują zainteresowanie i entuzjazm szerokiego kręgu klienteli pod kątem zakupu pojazdów fabrycznie nowych. Brand Image Awards przyznawane są w wyniku prowadzonych przez instytut Kelley Blue Book Marketing Research Brand Watch Study badań opinii oraz wizerunku produktów motoryzacyjnych na rynku Ameryki Północnej.

- To dla nas wielki honor, ponieważ chodzi tu o pozytywną percepcję Chryslera przez szeroką publiczność – powiedział John Plecha, dyrektor Chrysler / Jeep ds. marketingu i komunikacji światowej. Możemy się tylko cieszyć się z faktu, iż jak wynika z Kelley Blue Book Brand Watch Study Watch – nabywcom samochodów Chrysler po prostu podoba się podejście do designu pojazdów, które uważamy za inspirujące.