Z początkiem kwietnia nastąpiła planowana zmiana na stanowisku prezesa zarządu Honda Poland. Pełniący dotychczas tę funkcję Toshiaki Konaka zakończył swoją kadencję, aby objąć stanowisko dyrektora sprzedaży samochodów w Honda Motor Europe Ltd. (europejska centrala firmy z siedzibą w Wielkiej Brytanii). Jego miejsce zajął Katsushi Inoue.

Katsushi Inoue urodził się w Prefekturze Fukuoka, w Japonii. Karierę zawodową rozpoczął w 1986 roku po uzyskaniu dyplomu Uniwersytetu w Yokohamie. Do 1996 roku pracował w Honda Motor Co., Ltd. w Japonii, początkowo w dziale sprzedaży motocykli na rynek krajowy, a następnie w departamencie sprzedaży samochodów na rynki Azji i Oceanii.

Zagraniczne doświadczenia zaczął zdobywać w Malezji, w firmie Kah Motor Co., zajmującej się dystrybucją motocykli i samochodów marki Honda. Powrócił do ojczyzny w 2001 roku, aby podjąć pracę w departamencie ds. operacji na rynku Azji Południowo-Zachodniej. Lata 2004-2009 spędzone w Tajlandii, w Asian Honda Motor Co., były kolejnym zagranicznym wyzwaniem dla Katsushi Inoue, który jako Dyrektor Generalny, nadzorował tam sprzedaż samochodów.

W 2009 roku objął on stanowisko Dyrektora Generalnego w Honda Motor Europe Ltd. w Wielkiej Brytanii, gdzie do końca marca bieżącego roku zarządzał działalnością w zakresie dystrybucji samochodów, motocykli oraz maszyn i urządzeń Hondy w regionie Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Odchodzący prezes - Toshiaki Konaka ma za sobą 26-letnie doświadczenie w pracy dla koncernu Honda w wielu krajach świata. Karierę zawodową rozpoczął w Honda Motor Co. Ltd. w Tokio, do której to firmy, na przestrzeni lat kilkukrotnie wracał, aby piastować odpowiedzialne stanowiska.

Zagraniczne doświadczenia zdobywał m.in. w Honda Motor Europe (North) w Niemczech oraz w przedstawicielstwach Hondy w Kanadzie, Hiszpanii oraz Polsce. Jako Prezes Honda Poland odnotował wiele sukcesów, takich jak rekord sprzedaży samochodów marki Honda w Polsce w 2008 roku, systematycznie poprawiające się wyniki sprzedaży motocykli oraz utrzymanie dobrej kondycji firmy w roku 2009 pomimo trudnej sytuacji na rynku motoryzacyjnym.

Sympatię tutejszych mediów zyskał dzięki przemówieniom, które zawsze wygłaszał po polsku.