0 V6 (240 KM), 3.5 V8 (262 KM) oraz 4.2 V8 (300 i 400 KM). Wszystkie jednostki napędowe współpracują z 6-biegową przekładnią automatyczną. Nadwozie wykonane z aluminium jest o 60 proc. sztywniejsze niż dotychczasowe. Pod nim kryje się nowe zawieszenie z układem samopoziomującym. XJ został standardowo wyposażony m.in. w ABS, system Traction Control z DSC (korekcją toru jazdy) oraz w ACC, czyli inteligentny układ utrzymywania stałej prędkości jazdy z radarem kontrolującym odległość od poprzedzającego pojazdu. Elektromechaniczny hamulec pomocniczy włącza się automatycznie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Ceny najtańszego modelu Entry z silnikiem o poj. 3,0 l zaczynają się od 311,3 tys. zł (przy kursie euro 4,3 zł). Za najdroższy (wersja Super 4.2 V8) trzeba zapłacić 531,9 tys. zł. Nowy Jaguar XJ oferowany jest z 3-letnią gwarancją mechaniczną bez limitu przebiegu.
Nowy XJ w salonach
W maju rozpocznie się sprzedaż nowego Jaguara XJ na polskim rynku. Auto dostępne jest w czterech wersjach silnikowych: 3.
Auto Świat
Nowy XJ w salonach