p { margin-bottom: 0.21cm; }
Auto otrzymało drobne modyfikacje stylistyczne, obejmujące: nową osłonę chłodnicy oraz przestylizowany zderzak ze zintegorwanymi światłami przeciwmgielnymi z chromowanymi obwódkami. Z tyłu jeszcze mniej zmian. Dostrzegamy tylko zmodyfikowane lampy. W środku znajdziemy nową konsolę centralną, wykonaną z lepszych materiałów i z dodatkowymi schowkami. Zoptymalizowano ponadto układ graficzny wskaźników.
Dużo więcej dzieje się za to wśród jednostek napędowych. Całkowicie zmieniona gama silnikowa będzie zapewniać lepsze osiągi, przy obniżonym poziomie zużycia paliwa i emisji spalin, spełniając nową normę emisji spalin Euro 5.
Klienci będą mieli do wyboru nowo opracowany silnik wysokoprężny 2.2 CDTI o dwóch poziomach mocy. Wersja 163-konna oferuje 36 KM więcej niż poprzednik, natomiast odmiana 184-konna o 34 KM więcej i jest standardowo dostępna z napędem 4x4. Dla zwolenników benzyniaków przygotowano z kolei silnik 2.4 o mocy 170 KM (+30 KM) z możliwością wyboru napędu na przednią lub obie osie.
Silniki wyposażone są w układ zmiennych faz rozrządu po stronie dolotowej i wydechowej, dzięki czemu optymalizacji ulega moment obrotowy oraz charakterystyka osiągów, które w parze z odnowionym ukłądem jezdnym, mają zapewniać bezpieczne i komfortowepodróżowanie SUV-em. Udoskonalono także skrzyni biegów, 6-stopniową manualna i automatyczną. odnowiony układ jezdny.
Opel Antara FL będzie posiadał również bogatsze wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. W standardzie znajdzie się elektryczny hamulec postojowy i system wspomagania ruszania pod górę.
Producent nie podał jeszcze cen odświeżonego modelu.