Tuner zadbał też o obniżenie o 30 mm zawieszenia oraz wyposażenie samochodu w bardzo atrakcyjne aluminiowe koła (z przodu 20, z tyłu 21 cali).
Galeria zdjęć Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 1/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 2/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 3/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 4/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 5/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 6/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 7/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 8/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu 9/9 Żródło: Auto Świat
Opel GT by Lexmaul - Jeszcze bliżej asfaltu