Ostatnim z 500 zaplanowanych egzemplarzy jest biały Lexus LFA z pakietem Nürburgring Package. Wytwarzanie modelu rozpoczęła się dwa lata temu, dokładnie 15 grudnia 2010 roku. Dziennie z linii montażowej zjeżdżał tylko jeden egzemplarz. W produkcję było zaangażowanych 170 osób.
Supersportowy pojazd został stworzony od podstaw, inżynierowie zaczęli od czystej kartki papieru. Zaprocentowało doświadczenie Toyoty (właściciela Lexusa) w wyścigach Formuły 1. Po wielu latach pracy stworzono pojazd wyjątkowy z ultralekkim, ale niezwykle wytrzymałym nadwoziem z tworzywa CFRP własnej produkcji (Carbon Fibre Reinforced Plastic – tworzywo sztuczne wzmacniane włóknami węglowymi).
Światowa premiera Lexusa LFA miała miejsce w 2009 roku na salonie samochodowym w Tokio. Sercem auta jest 4,8-litrowy silnik V10, oczywiście montowany ręcznie. Motor generuje 560 KM mocy i 480 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co pozwala przyspieszyć od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,7 s i rozpędzić się do 325 km/h!
Odmian Nürburgring Package powstało zaledwie 50. Nazwę serii zaczerpnięto z legendarnego toru wyścigowego, na którym testowano LFA i opracowano wiele modyfikacji.