Ze Skandynawii trafił do Paryża jeżdżący prototyp miejskiej taksówki, który powstał jako wspólnyniekomercyjny projekt politechniki w Helsinkach, helsińskiego uniwersytetu sztuki i designu oraz kilku innych subiektów. Pięciomiejscowy pojazd stara się rozwiązać większość problemów, które powodują w zatłoczonych centrach miast zwykłe taksówki.
Niezbyt eleganckie, ale praktyczne i bardzo lekkie karbonowe nadwozie oferuje przestronny, luksusowo wyposażony przedział pasażerski i umożliwia komfortowe wsiadanie pięciu pasażerom w konferencyjnym układzie siedzeń, z czego jedna z osób może być na wózku. Osobie na wózku wsiadanie ułatwia pneumatyczne zawieszenie, które umożliwia przybliżyć stojący samochód jak najbliżej ziemi. Średnica zawracania auta dzięki sterowanej tylnej osi wynosi jedynie 6,9 m, a napęd zapewnia oszczędny i ekologiczny system znany z Toyoty Prius. W chwili obecnej auto znajduje się w fazie testów, kiedy to na ulicach Helsinek testowane są jego mocne strony, którymi bije na głowę konwencjonalne taksówki.