Chiński rynek wita czwartą generację Golfa, chociaż awizowane przyspieszone nadejście szóstej generacji europejskiej zapewne także przyczni się do szybszej wymiany tego modelu w Azji. Do chwili obecnej chińska kreatywność związana była z niemiecką techniką. Dzięki temu powstało kilka faceliftingów. Golf i Bora sprzedawały się na tym rynku z mniejszym lub większym powodzeniem. Wiekszą popularność zdobyła Bora, której najnowsze wcielenie zaprezentowano w Pekinie podczas salonu samochodowego.
Zmieniona została praktycznie tylko część przednia, a pozostałe elementy sa identycznejak w Golfie. Zmienione została także zawieszenie. Wnętrze utrzymane będzie w standardzie chińskim, gdzie wciąż stosowane są komponenty gorszej jakości, niż w Europie.
Bora, to nazwa której aktualnie Volkswagen nie używa dla żadnego europejskiego modelu. Następca sedana w Europie sprzedawany jest jak wiadomo pod nazwą Jetta. Aby nie by ło to tak wszystko proste, to w Chinach Jetta sprzedawana jest jako Volkswagen Sagitar. Jetta przynosi zatem na rynek chiński model o tej nazwie, wywodzący się z drugiej generacji, która produkowana była w latach osiemdziesiatych z przeznaczeniem na rynki europejskie. Natomiast Golfa piątej generacji jeszcze się w Chinach nie sprzedaje.