Od wielu lat francuski producent prowadzi na mniej ważnych rynkach strategię produkcji starszych konstrukcyjnie modeli.Takim przykładem jest legendarny model 504 oraz o trzy generacje nowszy model 406, produkowany w Nigerii, Egipcie i Chinach. Ten ostatni został zastąpiony w 2004 roku w Europie modelem 407, a w Nigerii jego produkcja zakończona została dopiero teraz.
Następcą będzie mniejszy model 307 sedan, który także nie jest nowością. Ta wersja nadwozia powstała już w 2003 roku na potrzeby chińskiego Dongfeng Peugeot-Citroën, gdzie jest pro8udkowana do dzisiaj. Rodzina 307 w wersji hatchback i kombi jest jednym z najważniejszych modeli marki w tym regionie.
Na kontynent afrykański auto zawita w zmodernizowanej formie. W ofercie znajdą się dwa silniki - 1,6 Flex 16V o mocy 83 kW i 2,0 16V o mocy 105 kW. Będą one dostępne także z automatyczną przekładnią z możliwością sekwencyjnego wyboru przełożenia, która w materiałach informacyjnych określana jest Porsche Tiptronic System. Dziennie będą w Nigerii produkowane 22 samochody, a roczna produkcja powinna osiągnąć 7000 egzemplarzy.