Wśród 1200 przedstawicieli sieci europejskiej, Jean-Marc Gales, Dyrektor Generalny Peugeot nagrodził najlepsze wyniki w zakresie jakości obsługi klienta w dwóch podstawowych dziedzinach działalności komercyjnej: sprzedaż samochodów nowych i serwis posprzedażny.

Stawiając na jakość obsługi w każdym kraju, w którym obecna jest Marka, Peugeot potwierdza swoje aspiracje: osiągnąć najwyższe miejsca w jakości obsługi klienta.

Ambicja ta jest głównym motorem napędowym projektu marki, który pozwoli firmie Peugeot:- Na awans o 3 miejsca w światowym rankingu marek samochodowych;- uczynić Peugeot wzorem w zakresie stylu;- stać się liderem usług związanych z transportem.TEGOROCZNI LAUREACIKRAJNAZWA DEALERA NiemcyWilli MÜLLEJANS, Nideggen-SchmidtGernot HAASE, NeumünsterUlrich BELBION, Göppingen

AustriaAlois HANDLER & MME Angelika BAUMANN, Wr. NeustadtGerald REINDL, St. Oswald Belgia i LuksemburgMarco BOULEZ, TieltPaul DE KEUKELEIRE, Heusden - DestelbergenChorwacjaFranz VIOLA, Osijek HiszpaniaJesús FERNANDEZ, La CoruñaTeresa REVUELTA, ColindresAntonio RUZAFA, Lorca FrancjaBernard NOMBLOT, Villefranche sur SaôneFranck BION, BrioudeOlivier BIORD, Roubaix Wielka BrytaniaMark LOVATT, DevizesSimon BAILES, NorthallertonBrian KENNEDY, HexhamWęgryMervin IGNÁCZ, Szolnok

WłochyAlfredo MINESI, VerbaniaFabio PADOVAN, TriesteGiuseppe FALBO, CoriglianoHolandiaGerwin VAN JAARSVELD, MontfoortLex REIJNEN, ZwollePolskaRafał JASKULSKI, KielcePortugaliaAndré FIGUEIREDO, CoimbraÂngelo FONTES, Vila Nova de GaiaRepublika CzeskaRudolf HRUSKA, OpavaRosjaDmitry KISELEV, MoscouMikhail SPIRIDONOV, OufaSłowacjaRajko KAVCIC, ZilinaSłoweniaRoman CVIK, KranjSzwajcariaMartin PLÜSS, AarburgRolf ZOLLIKOFER, St. GallenTurcjaSerkan SARLI, IzmirEmin ILICAK, Elazig