Innymi celami są: uczynienie z marki Peugeot wzorzec w dziedzinie stylistyki oraz stanie się liderem usług transportowych.

Aby osiągnąć ten cel, Peugeot opiera się na nowej strategii produktów, nowych liniach stylistycznych, nowych ofertach transportowych oraz nowej tożsamości wizualnej.

Podwójna ofensywa produktowa

Wysoka pozycja Peugeot na obecnych rynkach

Samochody Peugeot wyróżniają się atrakcyjnym stylem, który łączy przyjemność prowadzenia z osiągami w dziedzinie ochrony środowiska.

Nie będą nigdy autami czysto użytkowymi, ponieważ wzbudzają emocje i zapraszają do jazdy. Marka inwestuje w przełomowe technologie: napęd elektryczny w modelu i0n i skuterze E-Vivacity, dostępnych od 2010 roku, napęd hybrydowy z jednostką wysokoprężną w modelu 3008 od 2011 roku, napęd mikrohybrydowy e-HDi również od 2011 roku (dla całej gamy jednostek wysokoprężnych) oraz napęd hybrydowy z jednostką wysokoprężną typu plug-in od 2012 roku.

Peugeot wyrusza na podbój nowych terytoriów

Marka inwestuje w rynek samochodów typu SUV, Crossover oraz MPV, tworzy modele nieseryjne oraz rozwija gamę produktów przeznaczonych na rynki międzynarodowe.

Peugeot poszerza granice motoryzacji i projektuje BB1. 2,5m długości, 4 miejsca, napęd w 100 % elektryczny - pojazd koncepcyjny BB1 jest rewolucyjnym sposobem na przemieszczanie się w mieście przyszłości. Oferuje maksymalną zwartość, temperament i zwrotność.

Zapewniający komunikację na wiele sposobów oraz łatwy w aranżacji dzięki niespotykanej architekturze, BB1 przekracza konwencje uznane w motoryzacji.

Dzięki tej podwójnej ofensywie produktowej, między 2010 i 2012 Peugeot wprowadzi na rynki na świecie 14 nowych modeli.Peugeot jest dziesiątą marką w klasyfikacji najpopularniejszych marek samochodowych na świecie i do 2015 roku chce awansować o trzy pozycje.

Nowe linie stylistyczne

Peugeot odnawia swój styl, a prototyp SR1 jest tego odzwierciedleniem. Jest on najpełniejszym wcieleniem jutra.

SR1 odkrywa podstawowe założenia stylistyczne przyszłych modeli Peugeot, interpretując na nowo poprzednie zasady stylu Marki: klasę, harmonię, kocią sylwetkę i dynamikę.

Atletyczny, wyważony, zmysłowy, o wyjątkowym wnętrzu, ten "samochód marzeń" na nowo interpretuje pojęcie "Roadster Grand Tourisme".

Nowy typ usług mobilnych

Peugeot jest jedyną marką, która rozwija ofertę zintegrowanej mobilności za pomocą samochodów osobowych, użytkowych, skuterów, rowerów oraz szerokiej gamy usług serwisowych.

W 2010 roku Marka uruchomi w Europie program „Mu by Peugeot”, innowacyjną usługę mobilności na zamówienie.

Ta oryginalna oferta umożliwia każdemu, bez względu na to czy posiada samochód, czy nie, czy jest klientem Peugeot czy nie, dostęp do szerokiej gamy usług transportowych realizowanych za pomocą przepłaconych kart ładowanych przez Internet.

Nowa tożsamość

Marka Peugeot łączy w unikalny sposób wymagania techniczne i emocje. Celem Peugeot jest umieszczenie emocji na centralnym miejscu: samochód Peugeot nie stanie się nigdy czysto funkcjonalny.

Aby przedstawić w szerokim świecie ten projekt Marki, Peugeot stworzył swój nowy międzynarodowy podpis: Peugeot, MOTION & EMOTION.W roku swoich 200. urodzin Marka odświeża swój wizerunek na całym świecie, we wszystkich dziedzinach swojej działalności, poprzez nowy znak graficzny.