Peugeot zakomunikował, że w Genewie przedstawi kolejne wersje nadwoziowe modelu 207 oraz pierwszego SUV-a marki o nazwie 4007. Model Peugeot 207 jest na rynku prawie od roku, a do końca zeszłego roku powstał w ilości 334 tys. sztuk. W Genewie odbędzie się światowa premiera wersji 207 CC oraz 207 RC.
Peugeot 207 CC nawiązuje do popularnego modelu 206 CC, który powstał w ilości 360 tys. egzemplarzy. Chodzi oczywiście o coupe-kabriolet w układzie siedzeń 2+2 z elektrycznie składanym dachem. Przy schowanym dachu bagażnik ma zaledwie 187 litrów pojemności, po rozłożeniu dachu jego pojemność wzrasta do 449 litrów. Rozmiary auta odpowiadają wersji hatchback, długość wynosi 4037 mm, a szerokość 1750 mm. Wersja CC jest jednak niższa, jej wysokość to 1397 mm. Również rozstaw osi o długości 2540 mm odpowiada wersji hatchback. Peugeot oferuje w swoim małym kabriolecie trzy silniki, wszystkie o pojemności 1,6 l. Obie jednostki benzynowe powstały we współpracy z BMW. Słabsza wersja oferuje 88 kW (120 KM) przy 6000 obr./min oraz 160 Nm przy 4250 obr./min. Wysoki moment obrotowy dostępny jest w szerokim zakresie obrotów, przy 2000 obr./min jednostka osiąga 140 Nm. Mocniejszy silnik dostarcza maksymalną moc 110 kW (150 KM) przy 5800 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1400 obr./min. Moc turbodiesla 1,6 l wynosi 80 kW (109 KM), a maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 240 Nm przy 7500 obr./min.
Do tradycji modelu 205 GTi nawiązuje 3-drzwiowy model 207 RC, którego napęd zapewnia benzynowy silnik 1,6 THP z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Silnik oferuje maksymalną moc 128 kW (175 KM) i maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1600 obr./min. Jednostka także powstała we współpracy ze spółką BMW. Siła napędowa przekazywana jest na przednią oś za pośrednictwem 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów. Sportowa odmiana 207 osiąga prędkość maksymalną 220 km/h, a przyśpieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje autu 7,1 s. Według firmy Peugeot średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 7,2 l/100 km, a jednostka emituje 171 g CO2 na kilometr. Oprócz silnika usportowiony Peugeot 207 odróżnia się od podstawowej wersji szerszym rozstawem kół z przodu i z tyłu oraz szerszymi nadkolami. Samochód otrzymał 17-calowe 9-ramienne alufelgi Pitlane, na których zamontowano opony Bridgestone Potenza w rozmiarze 205/45 R 17. W wyposażeniu nie zabrakło tylnego spojlera oraz pary trapezowych, chromowanych końcówek wydechu. Sportowa 207 oferowana będzie w kilku odcieniach, ale perłowy lakier Shark Grey przygotowano specjalnie dla tej wersji.
Peugeot 207 RC oferuje także jedną nowość, system SSP (Steering Stability Program), który podczas hamowania na śliskiej nawierzchni analizuje przyczepność lewych i prawych kół i przekazuje większą hamowność na koła z lepszą przyczepnością. We wnętrzu znajdziemy sportowe fotele, zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, więcej miękkich plastików, boczki drzwi przyozdobione alcantarą, aluminiowe pedały i inne sportowe akcesoria. Wyposażenie bezpieczeństwa jest identyczne ze standardowym hatchbackiem.
Zaskakującą nowością jest studium Peugeot 207 SW Outdoor, czyli wersja kombi wzbogacona o elementy stylistyczne upodabniające samochód do terenówki. Podczas gdy przednia wersja nie doczekała się żadnych zmian, tylną część przebudowano, uzyskując wygląd zbliżony do modelu Peugeot 407 SW. Duże tylne lampy podkreślają wzajemne podobieństwo. Praktyczna wydaje się możliwość odchylania tylnej szyby. Peugeot otrzymał jasnoniebieski lakier. „Terenowy” charakter podkreślają dodatkowe panele na przednim i tylnym zderzaku oraz większy prześwit. Samochód otrzymał duży panoramiczny dach oraz pomarańczowe relingi dachowe. Jasnoniebieski odcień dominuje także we wnętrzu, który dzięki przeszklonemu dachu jest bardzo rozjaśniony. Na tylnej części oparć znajdują się kieszenie do odkładania różnych przedmiotów (latarki, butelki, mapy, kompas itp.). Funkcjonalność wnętrza podkreśla system składania tylnej kanapy, którą jednym ruchem można złożyć i stworzyć dużą przestrzeń ładunkową z równą podłogą. Peugeot 207 SW Outdoor otrzymał wysokoprężną jednostkę 1,6 HDI z filtrem cząstek stałych. Silnik osiąga 80 kW (110 KM) przy 4000 obr./min oraz 240 Nm przy 1750 obr./min. Silnik cechuje się niskimi emisjami CO2. Wymiary wersji 207 SW Outdoor wynoszą 4156 mm długości, 1748 mm szerokości i 1555 mm wysokości. Rozstaw osi pozostał w stosunku do hatchbacku bez zmian.
W Genewie Peugeot zaprezentuje się także pierwszego SUV-a o nazwie 4007. Pierwsze informacje o Peugeot 4007 opublikowano pod koniec października zeszłego roku, tak więc dopełniamy tylko nowe informacje. Długość samochodu wynosi 4,64 m, szerokość 1,80 m, wysokość 1,67 m, a prześwit 174 mm. Peugeot 4007 dostępny będzie w 5- i 7-miejscowej wersji. Pojemność bagażnika wynosi 463 litrów (510 l przy przesunięciu tylnej kanapy maksymalnie do przodu). Samochód oferowany będzie z 16-calowymi i 18-calowymi kołami ze stopów lekkich. Układ hamulcowy składa się z 2-tłoczkowych zacisków i wentylowanych tarcz z przodu i zwykłych tarcz z tyłu. Elektronicznie sterowany system napędu na cztery koła, który będzie oferowany za dopłatą, pochodzi od japońskiego Mitsubishi. O bezpieczeństwo starają się nowoczesne systemy (ABS, ESP, kontola trakcji) oraz tradycyjne systemy bezpieczeństwa biernego, przede wszystkim 6 poduszek powietrznych. Nowy SUV oferuje szeroką gamę systemów multimedialnych, m. in. radio z odtwarzaczem MP3, odtwarzacz DVD z wysuwanym 9-calowym wyświetlaczem czy twardy dysk o pojemności 30 GB, służący jako archiwum plików multimedialnych oraz map do nawigacji. Obok standardowej wersji Peugeot 4007 w Genewie zaprezentuje się również luksusowa wersja nazwana Holland&Holland, która może się pochwalić 20-calowymi kołami oraz skórzaną tapicerką. Peugeot zaprezentuje również dwa modele studyjne, znane z salonu samochodowego w Paryżu – model 908 RC i 207 Epure.