Nieoficjalne informacje z serwisu www.feline207.net podają, że wiosną będzie zaprezentowany Peugeot 207 GTi z mocniejszą wersją silnika 1.6 THP 16V. Sportowy następca 205 GTi i 206 RC będzie się różnił od pozostałych wersji 207. Odmienne elementy to m.in. aluminiowe nakładki lusterek zewnętrznych, podwójna końcowka rury wydechowej oraz 17-calowe obręcze kół, znane już z wcześniej prezentowaengo studia 207 Epure. Dostępny będzie aerodynamiczny pakiet stylizacyjny nadwozia. Nowy Peugeot 207 GTi oferowany będzie w jednej barwie nadwozia - szary metalik.

Silnik czterocylindrowy z oznaczeniem EP6 DTS pojemności skokowej 1598 cm3 będzie miał w pierwszej wersji 110 kW i bezpośredni wtrysk paliwa oraz turbosprężarkę "Twin Scroll". Większą moc będzie miała kolejna wersja silnika, która powstała przy współpracy z BMW. Jej parametry to: 128 kW przy 5800 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 240 Nm w zakresie od 1600 do 4500 obr./min.

Standardową manualną skrzynię biegów uzupełni w ofercie także sześciostopniowa automatyczna ze sterowaniem sekwencyjnym umieszczonym pod kołem kierownicy. Można oczekiwać, iż od 2008 r. znajdzie się w takze w ofercie jeszcze mocniejsza jednostka napędowa 1.6 THP 16V, spełniająca najnowsze normy emisji szkodliwych spalin Euro 5.

Zdjęcia Peugeota 207 GTi są dostępne pod adresem: www.feline207.net.