Porsche 911 Turbo S jest dostępne wyłącznie z siedmiobiegową dwusprzęgłową przekładnią Porsche (PDK), która przenosi moment obrotowy na wszystkie koła poprzez Porsche Traction Management (PTM).
Bezpieczeństwo jazdy na jeszcze wyższym niż dotąd poziomie zapewnia dynamiczne zawieszenie silnika i Porsche Torque Vectoring (PTV) wraz z mechaniczną blokadą poprzeczną tylnej osi. W połączeniu z Launch Controll, wchodzącym w skład fabrycznie montowanego pakietu Sport Chrono Turbo, Porsche 911 Turbo S przyspiesza od zera do 100 km/h w 3,3 sekundy, a od zera do 200 km/h w 10,8 sekundy.
Prędkość maksymalna auta wynosi 315 km/h. Doskonałą skuteczność hamowania zapewniają lekkie ceramiczne hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
Wyposażenie seryjne - w tym dynamiczne światła doświetlające zakręty, 19-calowe koła o stylistyce RS Spyder z centralną śrubą mocującą, trójramienna sportowa kierownica z przełącznikami łopatkowymi, adaptacyjne fotele sportowe, tempomat, zmieniarka płyt CD/DVD oraz ekskluzywna, dwukolorowa tapicerka skórzana w kolorach Black/Crema lub Black/Titanium Blue - dodatkowo podkreśla wyjątkowość tej pierwszej od 5 lat 911-tki w wersji Turbo S.
Nowe Porsche 911 Turbo S w wersji coupé oraz kabriolet będzie dostępne w salonach od maja 2010 roku.
źródło: Porsche