Wnętrze Porsche Panamery zmieści czterech pasażerów. Każdy z nich zasiądzie w indywidualnym, sportowym fotelu. Wiadomo również, że klienci przy zamawianiu auta będą mieli do wyboru 13 wariantów kolorystycznych wnętrza, w tym 4 składające się z połączenia różnych barw.
Jakby tego było mało producent wymyślił coś ekstra – dostępnych będzie aż siedem pakietów uszlachetniających przedział pasażerski atrakcyjnymi wstawkami na przykład z karbonu.
W przypadku Porsche nie wypada mówić o bagażniku, jednak w przypadku Panamery jego pojemność jest całkiem spora – bowiem do dyspozycji mamy 445 litrów, a w wersji turbo 432 litry. Przewidziano również możliwość złożenia tylnych foteli, dzięki czemu przestrzeń bagażowa może zostać powiększona do 1250 litrów.
W chwili rynkowego debiutu Panamera będzie dostępna będzie w wersji z napędem na jedną lub obie osie. Podstawowy model z oznaczeniem „S” będzie kosztować 115 472 Euro, a pod jego maską znajdziemy 400 konny silnik V8 o pojemności 4.8 litra. W tym przypadku napęd przekazywany jest na tylną oś za sprawą manualnej, sześciobiegowej skrzyni biegów lub opcjonalnego automatu z systemem podwójnego sprzęgła i siedmioma biegami.
Od 0 do 100 km/h Porsche Panamera S przyspiesza w 5,4 sekund. Jego prędkość maksymalna wynosi 283 kilometry na godzinę. Wszystko to okupione jest umiarkowanym apetytem na paliwo, który według danych producenta w cyklu mieszanym to niespełna 11 litrów.
Czteronapędowa odmiana auta ma posiadać bardzo podobne parametry, jednak za trakcję trzeba słono płacić bowiem Panamera 4S została wyceniona na 124 805 Euro. Nieco większe spalanie w połączeniu z lepszym przyspieszeniem sprawia, że bilans wychodzi na „zero”.
Najmocniejsza odmiana Porsche Panamery to napędzana 500 konnym silnikiem V8 Panamera Turbo. Tu fakty mówią tutaj same za siebie. Setkę na liczniku zobaczymy już po 4,2 sekundach, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero na 303 km/h. Spalanie ponad 12 litrów na 100 kilometrów w cyklu mieszanym nie wzruszy osoby, która wyda ponad 164 812 Euro by kupić to cudo.