A., nowy Colt CZC nawiązuje do pierwszego prototypu w historii Mitsubishi Motors pokazanego podczas salonu Tokyo Motor Show w 1962 roku - modelu Colt 600 Convertible. Colt CZC został zbudowany w oparciu o płytę podłogową Colta 5d. Jak twierdzi MMC dzięki temu, CZC może pochwalić się najdłuższym w klasie rozstawem osi - 2,5 metra.Samochód napędza 150 konny, 1.5 litrowy, turbodoładowany silnik MIVEC. Jednostka ta pozwala autu na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8.4 s. oraz na osiągnięcie prędkości maksymalnej 202 km/h.Dostępny będzie również 109 konny, 1.5 litrowy silnik bez doładowania. Produkcja Colta CZC ma rozpocząć się 7 marca w fabryce Pininfariny w Bairo, niedaleko Turynu (Włochy). Płytę podłogową i podzespoły wspólne dla wszystkich wersji Colta dostarczane będą Pininfarinie przez fabrykę Mitsubishi Motors NedCar w Born (Holandia). Włoska firma będzie odpowiedzialna za właściwe wzmocnienie konstrukcji karoserii, lakierowanie nadwozia oraz ostateczny montaż podzespołów pochodzących z fabryki NedCar. Nowy CZC pojawi się w europejskich salonach sprzedaży w drugim kwartale 2006 roku.
Premiera Colta CZC na 76. salonie samochodowym w Genewie
Powstały przy ścisłej współpracy pomiędzy MMC, Mitsubishi Design Europe a Pininfarina S.p.