Lista korporacyjnych tytanów zawiera trzy nazwiska z branży motoryzacyjnej. Najwyżej, na 17. miejscu znalazł się Akio Toyoda, CEO i prezydent Toyota Motor Company. 22. pozycję zajęła Mary Barra, CEO General Motors. 72. na liście jest Elon Musk, założyciel i szef Tesla Motors.

Akio Toyoda (pozycja 17) zyskał uznanie jury przede wszystkim wprowadzeniem największego producenta samochodów na świecie na ścieżkę intensywnego rozwoju technologicznego. „Akio Toyoda koncentruje się na rozwoju rodzinnej firmy w takich kierunkach, żeby na trwałe zostawić konkurentów daleko w tyle. Ze swoimi niespożytymi zasobami i agresywną polityką Toyota będzie nie do powstrzymania” — napisała redakcja magazynu.

Mary Barra (pozycja 22) przeżyła ciężkie chwile w pierwszym roku sprawowania stanowiska CEO drugiego największego producenta samochodów. Raz po raz musiała stawać przed Kongresem i składać zeznania w sprawie śmiertelnych w skutkach problemów z zapłonem, które spowodowały kilka dużych wezwań do serwisów. Wielu chwaliło sposób, w jaki poradziła sobie z problemem akcji przywoławczych, choć zdarzały się też głosy krytyczne. Jednak niezależnie od oceny jej postępowania w sytuacji kryzysowej, Barra zapisała się w historii jako pierwsza kobieta kierująca wielkim koncernem motoryzacyjnym.

Szerokie zainteresowania Elona Muska (pozycja 72) sięgają od samochodów elektrycznych i statków kosmicznych przez baterie słoneczne i urządzenia do magazynowania energii po systemy płatności (Musk jest współzałożycielem PayPal). Wywołał niepokój swoją deklaracją, że Tesla prawdopodobnie nie zacznie przynosić zysków do 2020 roku. Choć bywał krytykowany w prasie za szorstki styl zarządzania, pozostaje wzorem dla wszystkich ludzi o szerokich horyzontach.