Hurricane nie urywa głowy rozwiązaniami technicznymi – aluminiowym nadwoziem, kamerą cofania, radiem automatycznie szukającym stacji, automatyczną klimatyzacją, cyfrowym wyświetlaczem czy pradziadkiem nawigacji (opierał się na magnesach montowanych w drogach). Nie zachwyca też szczególnie silnik zamontowany centralnie – 4,2 l V8 o mocy 262 KM. Trzeba jednak powiedzieć, że auto wciąż wygląda zjawiskowo, a sposób, w jaki się do niego wsiada przez podnoszoną i przesuwaną kabinę, jest po prostu spektakularny i nawet dziś robi wrażenie. A ta przednia szyba! Cud, miód, orzeszki!
Galeria zdjęć
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku
Prototypy z przeszłości: Holden Hurricane z 1969 roku