Drugi dzień Rajdu Elmot - Krause przyniesie zapewne nie mniejsze emocje niż te, które towarzyszyły zmaganiom w dniu wczorajszym. Stawka jest bardzo wyrównana i najmniejszy błąd może zadecydować o końcowym sukcesie. W roli liderów występują dziś Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski w Peugeot 207 S2000.
Największe szanse na odniesienie sukcesu w rajdzie mają Tomek i Daniel oraz Michał Sołowow i Maciej Baran w Fordzie Fiesta S2000. Różnica pomiędzy załogami wynosi zaledwie 8,1 sekundy. Leszek Kuzaj i Craig Parry w Skodzie Fabii S2000 tracą już 36,4 sekundy, ale wiadomo, że były Mistrz Polski jest bardzo szybki i o ile ma dobry dzień, potrafi uzyskiwać sporą przewagę nad konkurentami.
W walce o końcowy sukces w Rajdzie Elmot nie będą się liczyli Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran, którzy przebili w swoim Mitsubishi koło i stracili ponad cztery minuty.
Bardzo interesująco jest w klasie Citroën Racing Trophy Polska. Michał i Grzegorz Bębenkowie pokazują wielką klasę - prowadzą przed Jankiem Chmielewskim i Robertem Hundlą.
Także w Renault ClioCup różnice są niewielkie: Jacek Płonka i Paweł Pochroń wyprzedzają Jarosława i Marcina Szeję o 4,1 sekundy.
Warto jednak przypomnieć, że dziś rywalizacja rozpoczyna się jakby od początku. Każdy etap jest w myśl regulaminu punktowany oddzielnie i szansa na powiększenie dorobku jest podobna jak wczoraj rano. Za wynik w ostatecznej klasyfikacji rajdu otrzymuje się dodatkowe punkty.
W niedziele kierowcy przejadą razem 424,33 kilometrów, w tym dziewięć odcinków specjalnych (3 różne) o długości 82,26 km. Są to: Zagórze / Jezioro (7,0 km), Rościszów (8,4 km) oraz Ludwikowice (12,4 km). Bezpośrednio po ostatnim OS-ie załogi udadzą się na świdnicki Rynek, gdzie po godzinie 18-tej rozpocznie się ceremonia mety rajdu.
Siódmy odcinek specjalny (Zagórze / Jezioro 1 - 7,0 km)Najszybsi na rozpoczęcie dnia okazali się Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran.
Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski stracili 0,2 sekundy.
Tomek powiększył swoją przewagę nad trzecim Leszkiem Kuzajem oraz Michałem Sołowowem.
W pojedynku załóg w Mitsubishi, tym razem najszybszy był Łukasz Habaj, a Kamil Butruk wyprzedził zarówno Pawła Dytko, jak i Sebastiana Frycza.
Nieco wolniej pojechał Michał Rzeźnik, a sporą stratę poniósł Virnik, choć utrzymał swoje ósme miejsce w rajdzie.
W klasie R najszybszy był Michał Bębenek przed Arielem Piotrowskim. Nieco stracili Robert Kujawski oraz Janek Chmielewski, choć utrzymali swoje pozycje.
Wyniki próby: Kajetan Kajetanowicz, Tomasz Kuchar (0,2 sek.), Leszek Kuzaj (2,8 sek.), Michał Sołowow (5,6 sek.), Łukasz Habaj (8,2 sek.), Kamil Butruk (10,0 sek.), Paweł Dytko (10,2 sek.), Michał Rzeźnik (10,7 sek.), Sebastian Frycz (12,0 sek.), Marcin Bełtowski (13,8 sek.).
Klasyfikacja po siedmiu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski (Peugeot 207 S2000); 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (Ford Fiesta S2000 - 13,5 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (Skoda Fabia S2000 - 39,0 sek.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (Mitsubishi lancer Evo IX - 1.05,5 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (Mitsubishi Lancer Evo IX - 1.10,4 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (Ford Fiesta S2000 - 1.32,4 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (Mitsubishi Lancer Evo IX - 2.22,2 min..); 8. Virnik i Jarosław Hryniuk (2.57,1 min.); 9. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (Subaru Impreza - 2.58,7 min.); 10. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (Citroën C2 R2 MAX - 3.03,3 min.); 11. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (Renault Clio R3 - 3.17,1 min.); 12. Jan Chmielewski i Robert Hundla (Citroën C2 R2 MAX - 3.26,0 min.); 13. Łukasz Markowski i Maciej Machela (Citroën C2 R2 - 3.18,3 min.); 14. Ariel Piotrowski i Ireneusz Pleskot (Citroën C2 R2 MAX - 3.39,5 min.); 15. Marek Klementowicz i Piotr Klementowicz (BMW M3 - 3,44,8 min.);
Ósmy odcinek specjalny (Rościszów 1 - 8.40 km)Bardzo mocne uderzenie Tomka Kuchara. Zdeklasował on wręcz konkurentów - Leszek Kuzaj przegrał o 6,2 sekundy, a Michał Sołowow - o 6,7 sekundy.
Kajetan Kajetanowicz nie miał szans w pojedynku z samochodami klasy Super 2000 - stracił osiem sekund.
Michał Rzeźnik wykorzystał swoją szansę i okazał się lepszy od "Kajto".
Robert Kujawski tym razem szybszy od Michała Bębenka.
Znów sporo stracił Janek Chmielewski.
Marcin Bełtowski wyprzedził Virnika.
Wśród Citroënów Ariel Piotrowski awansował przed Łukasza Markowskiego.
Wyniki OS-u: Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj (6,2 sek.0, Michał Sołowow (6,7 sek.), Michał Rzeźnik (6,9 sek.), Kajetan Kajetanowicz (8,0 sek.), Sebastian Frycz (9,6 sek.), Łukasz Habaj (12,1 sek.), Kamil Butruk (14,6 sek.), Paweł Dytko (15,0 sek.), Marcin Bełtowski (18,1 sek.).
Klasyfikacja po ośmiu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (20,2 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (45,2 sek.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (1.15,2 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (1.22,5 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (1.39,3 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (2.36,8 min..); 8. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (3.16,8 min.); 9. Virnik i Jarosław Hryniuk (3.20,9 min.); 10. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (3.27,2 min.); 11. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (3.38,5 min.); 12. Jan Chmielewski i Robert Hundla (3.56,1 min.); 13. Ariel Piotrowski i Ireneusz Pleskot (4.05,9 min.); 14. Łukasz Markowski i Maciej Machela (4.07,8 min.); 15. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.11,9 min.).
Dziewiąty odcinek specjalny ( Ludwikowice 1 - 12.40 km)Znakomita jazda Tomasza Kuchara. Kierowca Peugeot Sport Polska Rally Team znów najszybszy!
Walkę nawiązał Kajetan Kajetanowicz, który stracił 2,1 sekundy.
Rośnie strata do lidera Michała Sołowowa i Leszka Kuzaja.
Sebastian Frycz szybszy od Michała Rzeźnika i Łukasza Habaja.
W Citroën Racing Trophy Polska zmiana na drugiej pozycji: Janka Chmielewskiego wyprzedził Ariel Piotrowski.
W Pucharze Renault ClioCup najlepsi są Jarosław i Marcin Szeja.
W klasie N3 nadal prowadzą Rafał Janczak i Tomasz Sadlik (Honda Civic Type R).
Wyniki: Tomasz Kuchar, Kajetan Kajetanowicz (2,1 sek.), Leszek Kuzaj (8,2 sek.), Michał Sołowow (9,8 sek.), Sebastian Frycz (10,3 sek.), Michał Rzeźnik (15,8 sek.), Łukasz Habaj (18,2 sek.), Paweł Dytko (18,7 sek.), Kamil Butruk (20,0 sek.), Marcin Bełtowski (25,2 sek.).
Klasyfikacja po dziewięciu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (30,0 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (53,4 sek.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (1.25,5 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (1.40,7 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (1.55,1 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (2.56,8 min..); 8. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (3.42,0 min.); 9. Virnik i Jarosław Hryniuk (3.47,9 min.); 10. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (3.56,8 min.).
Obecnie załogi zjeżdżają do Parku Serwisowego.
Dziesiąty odcinek specjalny (Zagórze / Jezioro 2 - 7,0 km)I tym razem na tej próbie najszybszy Kajetan Kajetanowicz.
Drugi czas zanotował Leszek Kuzaj, a trzeci Tomasz Kuchar - gorszy od rywala o 1,1 sekundy.
Michał Sołowow był wolniejszy od Kuchara o 0,1 sekundy.
Bardzo szybki przejazd Kamila Butruka.
Stracił natomiast nieco Sebastian Frycz.
Klasyfikacja praktycznie więc nie drgnęła.
Nadal traci Janek Chmielewski. Były Mistrz Polski spadł na czwarte miejsce w klasyfikacji za Łukasza Markowskiego.
W Pucharze Renault ClioCup najlepsi nadal Jarosław Szeja i Marcin Szeja.
Wyniki: Kajetan Kajetanowicz, Leszek Kuzaj (3,9 sek.), Tomasz Kuchar (5,0 sek.), Michał Sołowow (5,1 sek.), Kamil Butruk (7,0 sek.), Łukasz Habaj (9,2 sek.), Paweł Dytko (9,5 sek.), Michał Rzeźnik (1,2 sek.), Sebastian Frycz (14,9 sek.), Marcin Bełtowski (18,5 sek.).
Klasyfikacja po dziesięciu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (30,1 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (52,3 sek.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (1.35,4 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (1.44,9 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (2.02,3 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (2.58,8 min..); 8. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (3.55,5 min.); 9. Virnik i Jarosław Hryniuk (4.02,8 min.); 10. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.09,6 min.); 11. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (4.09,6 min.); 12. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (4.20,5 min.).
Jedenasty odcinek specjalny (Rościszów 2 - 8.40 km)Podobnie jak rano, najszybszy okazał się Tomasz Kuchar.
Kajetan Kajetanowicz rywalizuje o drugą pozycję podczas dzisiejszego etapu - i tym razem był szybszy od Leszka Kuzaja i Michała Sołowowa. Wicemistrz Europy potrącił szykanę i otrzymał dziesięć sekund kary.
Łukasz Habaj coraz bliżej Sebastiana Frycza. Zapowiada się interesujący pojedynek o czwarte miejsce. Frycz ma problemy ze skrzynią biegów.
"Kajto" awansował już na ósme miejsce, wyprzedzając o 0,1 sekundy Marcina Bełtowskiego.
Jan Chmielewski powrócił na trzecie miejsce w gronie załóg w modelu C2 R2 MAX, słabiej bowiem pojechał tym razem Łukasz Markowski. Do Ariela Piotrowskiego i drugiego miejsca Janek ma stratę 11,1 sekundy.
Wyniki: Tomasz Kuchar, Kajetan Kajetanowicz (5,8 sek.), Leszek Kuzaj (7,0 sek.), Michał Sołowow (9,2 sek.), Michał Rzeźnik (10,9 sek.), Paweł Dytko (11,1 sek.), Łukasz Habaj (12,0 sek.), Kamil Butruk (12,9 sek.), Sebastian Frycz (14,7 sek.), Marcin Bełtowski (19,4 sek.).
Klasyfikacja po jedenastu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (49,3 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (59,3 sek.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (1.50,1 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (1.56,9 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (2.13,2 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (3.11,7 min..); 8. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.14,8 min.); 9. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (4.14,9 min.); 10. Virnik i Jarosław Hryniuk (4.22,8 min.); 11. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (4.34,0 min.); 12. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (4.43,3 min.).
Dwunasty odcinek specjalny ( Ludwikowice 2 - 12.40 km)Tomasz Kuchar wygrał kolejny OS.
Leszek Kuzaj coraz bliżej Michała Sołowowa. Strata dziesięciu sekund na poprzednim odcinku za potrącenie szykany może spowodować, że Wicemistrz Europy nie obroni drugiego miejsca w rajdzie.
Kajetan Kajetanowicz szybszy od Sołowowa.
3,3 sekundy przewagi ma jeszcze Sebastian Frycz nad szybszym od niego i na tym odcinku Łukaszem Habajem.
Michał Rzeźnik przed Habajem i Fryczem, ale pokonany przez Kamila Butruka i Pawła Dytkę.
Butruk ma bezpieczną przewagę nad Kajetanowiczem i jego siódme miejsce jest niezagrożone.
W klasie R nadal prowadzi Michał Bębenek prze Robertem Kujawskim. W gronie Citroënów trzecie miejsce za Bębenkiem i Arielem Piotrowskim utrzymał janek Chmielewski, ale jego przewaga nad Łukaszem Markowskim topnieje.
W Pucharze Renault ClioCup prowadzą Jarosław Szeja i Marcin Szeja. W klasie N3 przewodzą wciąż Rafał Janczak i Tomasz Sadlik
Wyniki Os-u: Tomasz Kuchar, Leszek Kuzaj (3,4 sek.), Kajetan Kajetanowicz (5,0 sek.), Michał Solowow (6,2 sek.), Kamil Butruk (12,6 sek.), Paweł Dytko (14,0 sek.), Michał Rzeźnik (14,6 sek.), Łukasz Habaj ( 15,2 sek.), Sebstian Frycz (18,7 sek.), Marcin Bełtowski (23,1 sek.).
Klasyfikacja po dwunastu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (55,5 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (1.02,7 min.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (2.08,8 min.); 5. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (2.12,1 min.); 6. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (2.27,8 min); 7. Kamil Butruk i Maciej Wilk (3.24,3 min..); 8. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.19,8 min.); 9. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (4.38,0 min.); 10. Virnik i Jarosław Hryniuk (4.49,5 min.); 11. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (5.01,4 min.); 12. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (5.12,7 min.).
Klasyfikacja drugiego etapu po czterech odcinkach: Tomasz Kuchar, Kajetan Kajetanowicz (15,7 sek.), Leszek Kuzaj (26,3 sek.), Michał Sołowow (47,4 sek.), Michał Rzeźnik (1.05,9 min.), Łukasz Habaj (1.09,7 min.), Kamil Butruk (1.11,9 min.), Paweł Dytko (1.13,2 min.), Sebastian Frycz (1.15,0 min.), Marcin Bełtowski (1.52,9 min.).
Załogi zjeżdżają obecnie na Strefę Serwisową.
Trzynasty odcinek specjalny (Zagórze / Jezioro 3 - 7,0 km)Odcinek został odwołany.
Wcześniej - podczas przejazdu tego OS-u przez załogi uczestniczące w Rajdowym Pucharze Polski - urwane koło od samochodu uderzyło w kibicującą młodą kobietę.
Czternasty odcinek specjalny (Rościszów 3 - 8.40 km)Tomasz Kuchar coraz bliżej wielkiego sukcesu. Wygrał przedostatni odcinek rajdu wyprzedzając Kajetan Kajetanowicza o 1,5 sekundy.
Michał Sołowow wolniejszy od Leszka Kuzaja obronił druga pozycje w zawodach. Przed ostatnim odcinkiem ma przewagę pięciu sekund. Ciekawe jak się ułoży sytuacja i czy "Kuzi" pójdzie na całość?...
Wielki dramat duetu Łukasz Habaj i Jacek Spentany. Ich Mitsubishi stoi na odcinku. Załoga korzysta z systemu Superally i spadła obecnie na dziewiąte miejsce w klasyfikacji.
Bardzo przyspieszył Sebastian Frycz - uzyskał wynik lepszy od Sołowowa. Dzięki temu załoga utrzymała czwarte miejsce w rajdzie, Frycz spóźnił się na PKC dwie minuty, po tym, jak serwis wymieniał skrzynię biegów.
Michał Rzeźnik ma stratę do Sebastiana 3,8 sekundy.
Wyniki próby: Tomasz Kuchar, Kajetan Kajetanowicz (1,5 sek.), Leszek Kuzaj (2,2 sek.), Sebastian Frycz (2,7 sek.), Michał Sołowow (4,4 sek.), Paweł Dytko (5,0 sek.), Michał Rzeźnik (7,5 sek.), Kamil Butruk (10,8 sek.), Marcin Bełtowski (14,3 sek.), Michał Bębenek (19,9 sek.).
Klasyfikacja po czternastu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (59,9 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (1.04,9 min.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (2.31,5 min.); 5. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (2.35,3 min); 6. Kamil Butruk i Maciej Wilk (3.35,1 min..); 7. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.21,3 min.); 8. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (4.52,3 min.); 9. Łukasz Habaj i Jacek Spentany (5.13,6 min.); 10. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (5.21,3 min.); 11. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (5.33,4 min.); 12. Virnik i Jarosław Hryniuk (5.55,6 min.); 13. Jan Chmielewski i Robert Hundla (6.27,8 min.)
Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski, reprezentanci Peugeot Sport Polska Rally Team wygrali Rajd Elmot - Krause. Na ostatnim odcinku specjalnym załoga w modelu 207 S2000 pojechała już zachowawczo, zajmując czwarte miejsce ze stratą 3,8 sekundy do zwycięzców.
Odcinek wygrał Leszek Kuzaj, ale niewiele to mu dało - nie zdołał bowiem wyprzedzić Michała Sołowowa. Wicemistrz Europy był na próbie trzeci, ale stracił zaledwie 1,9 sekudny.
Na drugim miejscu na odcinku sklasyfikowany został Kajetan Kajetanowicz.
Sebastian Frycz okazał się lepszy o 2,3 sekundy od Michała Rzeźnika.
Udany występ zanotowali Kamil Butruk oraz Marcin Bełtowski.
W klasie R najszybsi okazali się Michał i Grzegorz Bębenkowie przed Robertem Kujawskim i Rafałem Rzemieniem oraz Janem Chmielewskim i Robertem Hundlą.
w gronie załóg rywalizujących w Citroën Racing Trophy Polska sukces odnieśli bracia Bębenkowie przed Chmielewskim i Hundlą oraz Łukaszem Markowskim i Maciejem Machelą.
W Pucharze Renault ClioCup zwyciężyli Jarosław Szeja i Marcin Szeja. Drugie miejsce zajęli Krzysztof Bubik i Marcin Przybylski, trzecie - Jacek Płonka i Paweł Pochroń,a czwarte - Michał Streer i Igor Stasz.
W klasie N3 ogromnego pecha mieli Rafał Janczak i Tomasz Sadlik (Honda Civic Type R), którzy stanęli na ostatnim odcinku specjalnym. W klasie zwyciężyli Piotr Krotoszyński i Tomasz Markiewicz (Honda Civic Type R).
Wyniki ostatniego OS-u rajdu: Leszek Kuzaj, Kajetan Kajetanowicz (0,7 sek.), Michał Sołowow (1,9 sek.), Tomasz Kuchar (3,8 sek.), Kamil Butruk (13,3 sek.), Paweł Dytko (13,8 sek.), Michał Rzeźnik (18,0 sek.), Sebastian Frycz (19,5 sek.), Marcin Bełtowski (25,1 sek.), Michał Bębenek (25,2 sek.).
Klasyfikacja po piętnastu odcinkach specjalnych: 1. Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski; 2. Michał Sołowow i Maciej Baran (58,0 sek.); 3. Leszek Kuzaj i Craig Parry (1.01,1 min.); 4. Sebastian Frycz i Jacek Rathe (2.47,2 min.); 5. Michał Rzeźnik i Przemysław Mazur (2.49,5 min); 6. Kamil Butruk i Maciej Wilk (3.44,6 min..); 7. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran (4.18,2 min.); 8. Marcin Bełtowski i Paweł Drahan (5.13,6 min.); 9. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (5.42,7 min.); 10. Robert Kujawski i Rafał Rzemień (6.19,1 min.); 11. Paweł Dytko i Michał Kuśnierz (6.53,7 min.); 12. Jan Chmielewski i Robert Hundla (6.56,4 min.)
Poz. | Nr | Załoga | Samochód | G./Kl. | Czas | Kara | Czas+Kara | Strata | Strata do pop. |
1 | 3 | Kuchar / Dymurski | Peugeot 207 S2000 | NS2 | 1:20:03.5 | - | 1:20:03.5 | +0.0 | +0.0 |
2 | 2 | Sołowow / Baran | Ford Fiesta S2000 | NS2 | 1:20:51.5 | 10.0 | 1:21:01.5 | +58.0 | +58.0 |
3 | 4 | Kuzaj/Perry | Skoda Fabia S2000 | NS2 | 1:21:04.6 | - | 1:21:04.6 | +1:01.1 | +3.1 |
4 | 11 | Frycz / Rathe | Mitsubishi Evo IX | N4 | 1:22:30.7 | 20.0 | 1:22:50.7 | +2:47.2 | +1:46.1 |
5 | 8 | Rzeźnik / Mazur | Skoda Fabia S2000 | NS2 | 1:22:53.0 | - | 1:22:53.0 | +2:49.5 | +2.3 |
6 | 14 | Butruk / Wilk | Mitsubishi Evo | N4 | 1:23:48.1 | - | 1:23:48.1 | +3:44.6 | +55.1 |
7 | 5 | Kajetanowicz / Baran | Subaru Impreza | N4 | 1:24:21.7 | - | 1:24:21.7 | +4:18.2 | +33.6 |
8 | 15 | Bełtowski / Drahan | Subaru Impreza | N4 | 1:25:17.1 | - | 1:25:17.1 | +5:13.6 | +55.4 |
9 | 6 | Bębenek / Bębenek | Citroen C2 R2 | R | 1:25:46.2 | - | 1:25:46.2 | +5:42.7 | +29.1 |
10 | 19 | Kujawski / Rzemień | Renault Clio R3 | R | 1:26:22.6 | - | 1:26:22.6 | +6:19.1 | +36.4 |
11 | 23 | Chmielewski / Hundla | Citroen C2 R2 Max | R | 1:26:59.9 | - | 1:26:59.9 | +6:56.4 | +37.3 |
12 | 10 | Dytko / Kuśnierz | Mitsubishi Evo X | N4 | 1:26:57.2 | 10.0 | 1:27:07.2 | +7:03.7 | +7.3 |
13 | 30 | Markowski / Machela | Citroen C2 R2 | R | 1:27:31.9 | - | 1:27:31.9 | +7:28.4 | +24.7 |
14 | 26 | Gryc / Zubik | Citroen C2 R2 Max | R | 1:27:26.1 | 10.0 | 1:27:36.1 | +7:32.6 | +4.2 |
15 | 21 | Porębski / Grabarkiewicz | Citroen C2 R2 Max | R | 1:27:30.3 | 10.0 | 1:27:40.3 | +7:36.8 | +4.2 |
16 | 12 | Habaj / Spentany | Mitsubishi Evo IX | N4 | 1:28:14.0 | - | 1:28:14.0 | +8:10.5 | +33.7 |
17 | 22 | Dobrowolski / Dobrowolski | Citroen C2 R2 Max | R | 1:28:18.8 | - | 1:28:18.8 | +8:15.3 | +4.8 |
18 | 55 | Virnik / Hryniuk | BMW M3 | HR13 | 1:29:49.7 | - | 1:29:49.7 | +9:46.2 | +1:30.9 |
19 | 43 | Krotoszyński / Markiewicz | Honda Civic Type R | N3 | 1:30:40.9 | - | 1:30:40.9 | +10:37.4 | +51.2 |
20 | 45 | Szeja / Szeja | Renault Clio | PCC | 1:30:46.7 | - | 1:30:46.7 | +10:43.2 | +5.8 |
21 | 37 | Herbi / Holdenmayer | Honda Civic Type R | N3 | 1:30:59.9 | - | 1:30:59.9 | +10:56.4 | +13.2 |
22 | 51 | Bubik / Przybylski | Renault Clio | PCC | 1:31:22.2 | - | 1:31:22.2 | +11:18.7 | +22.3 |
23 | 52 | Płonka / Pochroń | Renault Clio Sport | PCC | 1:30:44.4 | 1:30.0 | 1:32:14.4 | +12:10.9 | +52.2 |
24 | 41 | Stryjek / Stryjek | Renault Clio | N3 | 1:32:59.7 | - | 1:32:59.7 | +12:56.2 | +45.3 |
25 | 42 | Longota / Handwerker | Peugeot 206 RC | N3 | 1:33:21.1 | - | 1:33:21.1 | +13:17.6 | +21.4 |
26 | 49 | Streer / Stasz | Renault Clio Sport | PCC | 1:33:17.7 | 10.0 | 1:33:27.7 | +13:24.2 | +6.6 |
27 | 50 | Orski / Jastrzębski | Renault Clio | PCC | 1:33:48.5 | - | 1:33:48.5 | +13:45.0 | +20.8 |
28 | 48 | Włodarczyk / Skrzywan | Renault Clio Sport | PCC | 1:33:47.1 | 10.0 | 1:33:57.1 | +13:53.6 | +8.6 |
29 | 35 | Cywiński / Gospodarczyk | Renault Clio | N3 | 1:36:03.0 | - | 1:36:03.0 | +15:59.5 | +2:05.9 |
30 | 20 | Typa / Siatkowski | Citroen C2 R2 | R | 1:37:08.5 | 1:00.0 | 1:38:08.5 | +18:05.0 | +2:05.5 |
31 | 18 | Para / Piskorski | Renault Clio Sport | A7 | 1:39:45.7 | 10.0 | 1:39:55.7 | +19:52.2 | +1:47.2 |
32 | 40 | Kurdyś / Kasina | Honda Civic Type R | N3 | 1:41:01.6 | - | 1:41:01.6 | +20:58.1 | +1:05.9 |
33 | 59 | Wiśniewski / Herban | Opel Ascona | HR12 | 1:41:19.9 | - | 1:41:19.9 | +21:16.4 | +18.3 |
34 | 33 | Kochman / Bojar | Citroen C2 VK | A6 | 1:41:10.8 | 50.0 | 1:42:00.8 | +21:57.3 | +40.9 |
35 | 29 | Kochanowski-Laren / Celiński | Citroen C2 R2 Max | R | 1:42:41.7 | - | 1:42:41.7 | +22:38.2 | +40.9 |
36 | 58 | Wyrzykowski / Ziemek | Opel Kadett | HR12 | 1:44:34.4 | 30.0 | 1:45:04.4 | +25:00.9 | +2:22.7 |
37 | 54 | Kurnicki / Martynek | Suzuki Swift Sport | N2 | 1:45:45.1 | - | 1:45:45.1 | +25:41.6 | +40.7 |
38 | 28 | Stalmach / Kaźmierczak | Ford Fiesta | R | 1:49:16.5 | - | 1:49:16.5 | +29:13.0 | +3:31.4 |
39 | 60 | Nowikow / Nowikow | Opel Calibra | HR12 | 2:08:04.9 | 3:50.0 | 2:11:54.9 | +51:51.4 | +22:38.4 |
40 | 61 | Mateja / Gorajczyk | Wartburg 353 WR | HR10 | 2:22:40.8 | 10.0 | 2:22:50.8 | +1:02:47.3 | +10:55.9 |