Drugiego dnia rozegranych zostało sześć odcinków specjalnych (dwie pętle po trzy OS-y).

Grzegorz Grzyb i Przemysław Mazur w Fiacie Punto S2000 pilnowali swojej przewagi - w pełni zrealizowali założenia taktyczne. Po raz pierwszy w karierze wygrali rajd zaliczany do klasyfikacji do Mistrzostw Polski i było to zwycięstwo w pełni zasłużone. Przed własna publicznością zdobyli bowiem także dodatkowy punkt za największą liczbę sukcesów odniesionych na odcinkach specjalnych.

Pechowcami drugiego etapu okazali sie Tomasz Kuchar i Daniel Dymurski. Peugeot 207 Super 2000 co chwilę jechał z przebita oponą! Debiout Tomka w samochodzie klasy S 2000 był jednak udany, choć nauczyć się jeszcze on musi unikania cięć.

Miejsce na podium zajęli bracia Michał i Grzegorz Bębenkowie oraz Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski Obie załogi w (Mitsubishi Lancerach Evo IX).

Rywalizacja o tytuł zapowiada się ciekawie, choć niepowodzenie Bryana Bouffiera i Xaviera Panseri należy uznać za "wypadek przy pracy"...

W pierwszej dziesiątce znalazły się też dwa samochody Renault oraz dwa Citroeny C2 R2. Brawa należą się braciom Marcinowi i Michałowi Dobrowolskim Jankowi Chmielewskiemu i Ireneuszowi Pleskotowi oraz Robertowi Kujawskiemu i Rafałpwi Rzemieniowi.

NIEOFICJALNE WYNIKI RAJDU

MiejsceKierowca (Auto) Czas/ strata1. Grzegorz Grzyb iPrzemysław Mazur (Fiat Punto S 2000)1:40.18,4 godz..2. Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek (Mitsubishi Lancer Evo IX)33,0 sek.3. Kajetan Kajetanowicz i Maciej Wisławski (Mitsubishi Lancer Evo IX)41,1 sek.4. Tomasz Kuchar i DanielDymurski (Peugeot 207 Super 2000)1.32,6 min.5. Paweł Dytko i MaciejGleixner (Mitsubishi Lancer Evo IX)1.54,2 min.6. Maciej Oleksowicz i Andrzej Obrębowski (Subaru Impreza)4.41,6 min..7. Zsolt Kakuszi i CsabaKakuszi (Węgry - Renault Clio Super 1600)8.38,2 min.8. Marcin Dobrowolski iMichał Dobrowolski (Citroen C2 R2)9.26,0 min.9. Jan Chmielewski iIreneusz Pleskot (Citroen C2 R2)10.59,3 min.10. Robert Kujawski iRafał Rzemień (Renault Clio Sport)12.50,7 min.