Rajd Wisły, jedna z kultowych eliminacji RSMP, od kilka lat jest jedynie rundą Pucharu PZM. Nowe władze mają jednak nadzieję, że impreza wróci do kalendarza najpoważniejszych imprez w kraju. Po ubiegłorocznej i tegorocznej edycji jest to możliwe!

Sławomir Sawicki i Robert Hundla w Renault Clio Sport wygrali zasłużenie i zostali liderami klasyfikacji, choć po dziewięciu rundach posiadają taki sam dorobek punktów, jak Mariusz Nowocień i Michał Marcula, startujący Peugeotem 306 S16.

Jednak do końcowej klasyfikacji zalicza się wyniki z sześciu najlepszych zawodów: i tak sumując wyniki - lepszy jest Sawicki.

Do końca sezonu pozostały jeszcze trzy rundy (rajdy: Dolnośląski, Śnieżki i Tyski).

Mariusz Małyszczycki i Paweł Raczek w Citroenie C2 R2 przegrali rywalizację nieznacznie, zaledwie o czternaście sekund.Trzecie miejsce zajęli Paweł Wisełka i Mirosław Kijas w Oplu Astra, czwarte - Łukasz Markowski i Maciej Marchela w Peugeocie 306 S16..

W klasyfikacji gości klasą dla siebie byli Zbigniew Cieślar i Adam Ogierman w Subaru Impreza WRX Sti N11.

- Jestem bardzo szczęśliwy! - powiedział na mecie Zbigniew Cieślar, który wcześniej częściej siedział na prawym fotelu rajdowych aut, pilotując między innymi Łuksza Sztukę. Nie spodziewałem się aż takiego sukcesu, zwłaszcza że auto którym startowałem, to nie jest jeszcze taka prawdziwa grupa N. Mimo to jazda Subaru sprawia mi mnóstwo frajdy i już nie mogę się doczekać następnego startu. W tym roku jadę jeszcze Rajd Tyski i Barbórkę cieszyńską, a moim celem jest mistrzostwo okręgu. Potem pomyślę co dalej...

Wydarzeniem Rajdu Wisły, który odbył sie już po raz 54. jest fakt, że po raz drugi z rzędu jego Dyrektorem była kobieta, Marcjanna Grenda. Pani Dyrektor zyskała wśród zawodników duży szacunek! Rajd sędziowali: Grzegorz Lewandowski (przewodniczący ZSS), Zdzisław Siwiński i Ryszard Krawczyk, Obserwatorem PZM był Marek Oziębło, a Delegatem Technicznym, Wojciech Nowak.