O skompletowaniu „kasy” na przynajmniej cztery starty w RSMP zakomunikował Tomek Czopik, który pod koniec minionego sezonu zapowiedział wycofanie się z ostrego rajdowania. Skoro znalazły się pieniądze, Czopik cofa tamtą decyzję i stanie na starcie Elmotu w Evo IX ze stajni Zbigniewa Steca (z Magdą Lukas jako pilotem).

Wysoko wzrosły notowania Tomasza Kuchara, który został oficjalnym kierowcą Peugeot Polska, zastępując w ten sposób Bryana Bouffiera. Wrocławianim w dalszym ciągu będzie jeździć z Danielem Dymurskim, ale autem zbudowanym przez Peugeot Polska (po Bryanie).

Z Peugeota 207 S2000 ma też korzystać Leszek Kuzaj, a jego pilotem będzie Robert Hundla. Natomiast Mistrz Polski, Bryan Bouffier zgłosił się na Elmot w Mitsubishi Evo IX.

Kajetan Kajetanowicz ma kontrakt ze spółką Subaru Import Polska, co zapewnia kierowcy z Ustronia spokojny sezon. Kajto ma startować Imprezą N14 z Jackiem Rathe. Natomiast Kamil Butruk ma korzystać z Lancera IX z bielskiego garażu Rallytechnology.

Za to kategoria S2000 może poszerzyć się o Marcina Bełtowskiego, rozważającego przesiadkę w trakcie sezonu do VW Polo. Szymon Ruta deklaruje się jako zwolennik Peugeota 207 S2000 ze stajni STT. Daniel Chwist ma ponoć stworzyć załogę z Dariuszem Burkatem, który wykurował się po poważnej kontuzji kręgosłupa z Rajdu Polski 2008. Mowa jest o Peugeocie 207 S2000. Takim samym autem (wypożyczanym od Tomka Kuchara) ma jeździć Maciej Oleksowicz.

Paweł Dytko nieoczekiwanie stracił szansę na sponsoring ze strony spółki J&S Energy i sprzedał swój pierwszy, zbudowany jeszcze w zeszłym roku egzemplarz Lancera Evo X. Kupił go Radek Typa, którego partnerem w aucie ma być Maciej Wisławski.

W grupie A (równoznacznej z autami przednionapędowymi) ważną rolę mogą odegrać Maciej Lubiak w Renault Clio R3 ze stajni Bartłomieja Boruty oraz Maciej Rzeźnik w Suzuki Swift S1600, wynajmowanym w Czechach (JM Engineering w Zlinie). Rzeszowianin będzie równolegle startować w mistrzostwach Słowacji\

Spółka Honda Poland potwierdziła, że będzie jednym ze sponsorów Pawła Stefanickiego. Zawodnik gdańskiego Automobilklubu ART zapowiada starty Hondą Civic w specyfikacji R3. Starty Citroenami C2-R2 MAX sygnalizują Łukasz Habaj, Szymon Kornicki (z Ireneuszem Pleskotem), Tomasz Porębski i Sławomir Sawicki (z Jarosławem Baranem jako pilotem!).

Z pewnością w pucharze Citroena pozostaną Jan Chmielewski, bracia Dobrowolscy i Tomasz Gryc. Nie wykluczone, że do programu Citroen Racing Trophy dołączą jeszcze kolejni zawodnicy. Ariel Piotrowski powraca do gry wraz z kończącą rehabilitację (po ciężkiej kontuzji w Rajdzie Subaru) Anną Wódkiewicz.

Kierowca z Włocławka nie „przezbroił się” jednak na Citroena C2-R2 w specyfikacji MAX, zatem jeżdżąc dotychczasową wersją „ce-dwójki” będzie konkurował w klasach A6 oraz R2B, ale nie będzie objęty programem sponsorskim Citroen Racing Trophy.

Ulepszoną w porównaniu z zeszłym sezonem Hondę Civic sygnalizuje Piotr Jędrusiński, do niedawna czołowy kierowca Pucharu PZM.

(Informacja własna)