W porównaniu z Rajdem Elmot na liście startowej zabrakło Kacpra Puszkiela, są natomiast Przemysław Zabrocki i Szymon Gospodarczyk. Rywalizacja zapowiada się bardzo interesująco – pierwsza runda, po wspaniałej rywalizacji, przyniosła niespodzianki. Faworyci: Kamil Butruk i Maciej Wilk zajęli dopiero czwarte miejsce.

Zwyciężyli Marcin i Michał Dobrowolscy, którzy zostali pierwszymi liderami zawodów. Marcinowi marzy się, po kilku latach startów, zdobycie tytułu – w ubiegłym roku bracia stanęli na podium Mistrzostw Polski. Byli najlepszą z załóg, które zgłosiły się do tegorocznych rozgrywek. Stają więc przed szansą, ale doświadczeni Butruk i Wilk oraz Grzegorz Kostka i Tomasz Tkacz czy Tomasz Dąbrowski i Igor Stasz zapewne „łatwo skóry nie sprzedadzą”...

W ubiegłorocznym Rajdzie Polski doskonale spisali się ci ostatni – Tomek i Igor stanęli w RPP na podium. Dąbrowski jest specjalistą od jazdy po szutrach i pokonać go będzie zapewne trudno. Groźni będą także Michał Streer i Grzegorz Dachowski.

Na liście zgłoszeń figuruje Janusz Majek, który podczas pierwszej rundy rozbił samochód. Przerwa w rozgrywkach trwała jednak wystarczająco długo, aby „rajdówkę” odbudować...

Wiele zależeć będzie od pogody. Trasy odcinków specjalnych są dość twarde, ale podczas drugiego przejazdu mogą sprawiać jadącym pod koniec stawki rajdowcom sporo problemów.

Rajd Polski jest imprezą wymagającą, rundą nie tylko Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, ale także eliminacją Mistrzostw Europy i kandydatem Mistrzostw Świata. Rozpocznie się w piątek, 8 czerwca prologiem w Mikołajkach, a zakończy w niedzielę, 10 czerwca po południu. Wtedy też poznamy wyniki zawodów.

Przed rokiem samochód Peugeot 206 XS na trudnych, szutrowych trasach Mazur potwierdził w pełni swoje walory – okazał się lepszy nie tylko od wszystkich pojazdów silniejszej klasy A-7, ale także od wielu aut z napędem na dwie osie! W tym roku konkurencja jest znacznie silniejsza, ale zapewne emocji w markowym pucharze nie zabraknie! Pucharowe pojazdy, wyposażone w specjalne, szutrowe zawieszenie prezentują się bardzo bojowo...

Organizatorami Rajdowego Pucharu Peugeot są Peugeot Polska i Polski Związek Motorowy, partnerami zaś firmy: TOTAL, GEFCO, SPF, MICHELIN, FACOM. Patronem medialnym jest tygodnik AUTO ŚWIAT.