Co więcej, lepszy wynik sprzedaży aut BMW z serii M niemiecka firma uzyskała tylko w 2002 roku, kiedy to drzwi salonów opuściło 26 776 aut, z czego gro stanowiło debiutujące wtedy BMW E46 M3. Najwięcej aut sprzedano w zeszłym roku w okresie od stycznia do sierpnia (16 150 sztuk), czyli więcej niż w całym 2007 roku (16 128 sztuk). Największy rynek stanowiły Stany Zjednoczone, gdzie trafiło 10 663 aut. Z kolei w rodzinnym kraju, w Niemczech, sprzedano 2 777 BMW ze znaczkiem M, notując 37-procentowy wzrost sprzedaży na tym rynku. Najprężniej rozwijającym się pod względem wzrostu sprzedaży najmocniejszych aut z Bawarii, był rynek w Kanadzie, gdzie sprzedaż wyniosła 1 114 aut (wzrost o 130% w porównaniu z 2007 rokiem).

Najpopularniejszym modelem była nowa seria M3 i jej różne wersje nadwoziowe, które zajęły całe podium. W sumie sprzedano 17 993 tych aut, z czego 10 571 sztuk stanowiło M3 Coupe, 4 169 sztuk M3 Cabriolet i 3 253 sztuk M3 Sedan. Na dalszych pozycjach uplasowały się pozostałe modele serii M. Na M5 Sedan i Touring skusiło się łącznie 2 465 klientów, a M6 Cabriolet kupiło 1 158 klientów i nieco mniej, bo 1 102 zdecydowało się na M6 Coupe. Na końcu stawki znalazły się BMW Z4 M Coupe (739 sztuk) i Z4 M Roadster (699 sztuk). W sumie od 1978 roku na topowe modele BMW oznaczone magiczną literką M skusiło się ponad 300 000 klientów.

Dużym zainteresowaniem cieszył się w ubiegłym roku także oferowany przez firmę pakiet M Sport nadający autu agresywniejszego wyglądu i zapewniający mu jeszcze lepsze prowadzenie się. Przeznaczony dla modeli serii 1, 3, 5 i 6, a także SUV-ów X3 i X5, trafił w 2008 roku do 156 139 zadowolonych klientów, a największą część z tego stanowili właściciele modeli serii 3 (58 000 klientów) i 1 (41 000 klientów).