680 osób.Detlef Wittig, prezes zarządu Skoda Auto, tak określił dalszy rozwój grupy: "-Rok 2006 był dla nas okresem wyjątkowym. Wprowadziliśmy na rynek czwarty model - Roomster, udało się przekroczyć znacznie granicę 500 000 wyprodukowanych w ciągu roku samochodów. Także i sprzedaż okazała się dla nas rekordowa. W ramach dalszego rozwoju w 2007 roku planujemy, by był to czas nowej Fabii. Już pierwsze reakcje potwierdzają, ze będzie to udany model. W 2007 roku chcemy umocnić pozycję na rynkach europejskich oraz poszerzać możliwości w Chinach, Rosji i Indiach. Potwierdziliśmy nasze wielkie ambicje i jasno wytyczone cele na przyszłość." W minionym roku Skoda Auto przekazała użytkownikom 549.667 pojazdów, co stanowi wzrost o 11,7 % w porównaniu z 2005 rokiem.Najlepiej sprzedawała się Octavia, którą wraz z wersją kombi kupiło 270.274 klientów - wzrost o 15,8 %. Trzy wersje Fabii osiągnęły łącznie wynik 243.982 sztuk - o 3,1 % więcej niż rok wcześniej. Model Superb znalazł 20.989 klientów, a Roomster 14.422 nowych właścicieli. Roomster już w pierwszym roku od wprowadzenia do produkcji uznany został za samochód roku w m.in. Estonii, Finlandii i Bułgarii, a w kategorii auta rodzinnego zdobył uznanie w Szwecji i Belgii. W Europie Zachodniej Skoda zwiększyła sprzedaż o 9,1 % do 301.342 aut. Najlepszym rynkiem okazały się Niemcy, gdzie sprzedano 118.527 egz., co dało Skodzie 3,4 % udział w rynku.W krajach Europy Środkowej i Wschodniej (bez Republiki Czeskiej) Skoda przekazała klientom 146.612 pojazdów - wzrost o 21,6 % ( w porównaniu z 2005 rokiem). Marka ta dominowała w takich krajach, jak Polska, Słowacja i Rumunia. W Republice Czeskiej sprzedanych zostało 65.171 egz. Skód.W krajach azjatyckich i zamorskich Skoda Auto sprzedała 36.541 aut (+21,1%). Największy w tym udział mają Indie, Turcja i Egipt.