Grzegorz Zalewski zastąpił na stanowisku Arnaud Barral, który został mianowany na Dyrektora Gamy X90 w Centralnej Dyrekcji Marketingu Renault w Paryżu.

Stanowisko Dyrektora Marketingu obejmie Abdelkader Benaouda, dotychczas pracujący na stanowisku Dyrektora Marketingu w Renault Algieria.

Grzegorz Zalewski, urodzony 17 lutego 1962 roku, pracę w Renault Polska rozpoczął w 1991 roku. Zanim został mianowany Dyrektorem Generalnym Renault Polska, był m.in. Dyrektorem ds. Sprzedaży i Sieci, Dyrektorem ds Klienta, Dyrektorem Marketingu w Renault Polska.

Arnaud Barral, urodzony 24 marca 1969, od 1 lutego 2002 był Dyrektorem Finansowym Renault Polska, od 14 marca 2005 – Dyrektorem Sprzedaży i Sieci Renault Polska, a od 1 lipca 2006 roku – Dyrektorem Generalnym i Prezesem Zarządu Renault Polska. Arnaud Barral zajmował się między innymi kontrolą finansową w Dyrekcji Obsługi Posprzedażnej (1995-1997) i w Dyrekcji Handlowej Renault na Europę (1998-1999) oraz pełnił funkcję szefa Działu Planowania i Budżetu w Dyrekcji Handlowej na Francję (2000-2001).

Abdelkader Benaouda, urodzony 29 lipca 1968 roku, pracę w koncernie Renault rozpoczął w marcu 1990 roku. Ostatnio zajmowane przez niego stanowiska to: od lipca 2001 roku – Manager ds. Sprzedaży w Dyrekcji Handlowej Renault SAS, odwrześnia 2003 roku – Team Manager w Dyrekcji Handlowej Renault SAS, od czerwca 2005 roku Dyrektor Marketingu w Renault Algieria.

Nowemu Prezesowi i Dyrektorowi, pierwszemu Polakowi na tak odpowiedzialnym stanowisku w Renault Polska, życzymy realizacji celów i zamierzeń. Zarówno swoją firmę, jak i nasz rynek Grzegorz Zalewski zna doskonale!

Panu Arnaud, który był najbardziej "polski" z dotychczasowych Prezesów w naszym kraju, dziękując za owocną współpracę i życzliwość dla RoadLook.pl, życzymy sukcesów na nowym, bardzo odpowiedzialnym stanowisku pracy w koncernie Renault.