Logo
WiadomościAktualnościRenault kusi firmy

Renault kusi firmy

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Koncern Renault rozpoczął tworzenie międzynarodowej sieci obsługi aut należących do firm. W Polsce otrzymała ona nazwę Renault Centrum Obsługi Firm.

Należą do niej 22 stacje ASO we wszystkich większych miastach. Renault chodzi o to, że klienci instytucjonalni mają indywidualne wymagania co do obsługi samochodów. Koncern postanowił więc spełnić ich oczekiwania. Każda firma będzie ustalać z serwisem zakres i rodzaj opieki technicznej, a także warunki wymiany pojazdów na nowe. Stacje zobowiązały się do wyeliminowania procedury wcześniejszego umawiania się na przeglądy, a zlecenia przyjmować będą telefonicznie przez 24 godziny na dobę, w tym także zgłoszenia z prośbą o natychmiastowe odholowanie zepsutego auta do warsztatu. Sprzedaż aut dla firm przez Renault w Polsce stale rośnie. W 2001 r. było to 9200 samochodów, w tym roku prognozy mówią o 13 400 pojazdach, a za rok firma chciałaby sprzedać 15 500 sztuk.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: